Kommet lengre enn jeg tror??

x1xhnilss

Andre møte med forumet
I januar måned fikk jeg blødning 4 dager senere enn det normalt bruker å ha. Blødningen jeg da hadde var kort og litt lite, synes jeg. Siden jeg blødde da, antok jeg at jeg ikke var gravid og brukte derfor heller ikke graviditetstest. Èn måned senere, i februar, fikk jeg ikke mensen, og fikk en positiv graviditetstest. [:D] Jeg har den siste uken hatt litt "småstikking" nederst på magen, og brystene har vokst mye (synes jeg!!). Jeg bare lurer på om jeg kunne ha vært gravid allerede i januar?? Har legetime 16.mars.

Hadde en liten blødning noen dagen etter forventa mens i januar jeg og. Dette var nok festeblødningen- Blødde bare en dag, ikke fullt det heller..

Er vel umulig å svare på det for oss her inne... jeg ville bedt om å få en ul jeg, så vil de kunne finne det ut. Tenk så deilig det hadde vært da - å ligge 4 uker foran skjema!!

ja det jo lov og håpe [:D][:D]
jo lengre jo bedre.... fikk plusset på 3uker første gangen min hihi... det var delig

Eg har hatt de symptomene du beskriver siden eg var i uke 4, men eg ville ringt til legen om eg var usikker. Lykke til med spiren!

Opplevde også en "rar" mens måneden før jeg ble gravid, og tenkte det samme som deg. Men på UL ble det konstatert at jeg ikke var noe lenger på vei enn først anntatt. Har hørt om flere som også har hatt det slik. Kanskje det er kroppen som "gjør seg klar" for en graviditet??

Det vil i hvert fall vise seg på en UL, så spør gjerne om du kan få det for å være sikker.

Lykke til hos legen, da[;)]

Back
Topp