Thorgers
Glad i forumet
Måtte til lege tidligere idag da jeg har følt meg uvel en stund,mistenkte svangerskapsforgiftning.Blodtrykket mitt hadde økt kraftig,og ble målt tre ganger,hadde spor av protein i urin og mer hevelser enn tidligere. Ble derfor sendt direkte på føden. Der tok jeg sparkeprøve som var ok,etter å ha ligget en god stund i sengen ble blodtrykket målt igjen,det hadde da sunket betraktelig heldigvis[:)]
Ble tatt blodprøver,men skjønner jo ikke en dritt av prøvesvarene. Skjønte bare at de var gode nok til at jeg kunne reise hjem og ta det med ro. Ble lykkelig,er ikke overbegeistret over å ligge på sykehus. Må følges opp nøye,så måtte få meg ny legetime rett over påske. Skulle også ha lav terskel for å ringe sykehuset hvis jeg fikk sterke kynnere eller følte meg uvel på noen måte.
Puhhh,godt at jeg kan ta påsken på sofaen hjemme.
Ble tatt blodprøver,men skjønner jo ikke en dritt av prøvesvarene. Skjønte bare at de var gode nok til at jeg kunne reise hjem og ta det med ro. Ble lykkelig,er ikke overbegeistret over å ligge på sykehus. Må følges opp nøye,så måtte få meg ny legetime rett over påske. Skulle også ha lav terskel for å ringe sykehuset hvis jeg fikk sterke kynnere eller følte meg uvel på noen måte.
Puhhh,godt at jeg kan ta påsken på sofaen hjemme.