Kommet folk på juligruppa

Ja så det :) veldig surrealistisk. Kan ikke tro at jeg er i 2 trimester heller :)
 
Er så glad jeg fremdeles er med i denne gruppen såpass «langt» :D
 
Oj, er det såpass allerede? Føler vi akkurat er kommet igang [emoji85] selv om jeg føler denne graviditeten har vart evig lenge [emoji85][emoji23]
 
Ja, det føles så bra å ha kommet helt hit!

Mannen og jeg snakker om den lille på en helt annen måte nå. Det er mindre «om og hvis», og mer ordentlig planlegging :happy093
 
Ja, det føles så bra å ha kommet helt hit!

Mannen og jeg snakker om den lille på en helt annen måte nå. Det er mindre «om og hvis», og mer ordentlig planlegging :happy093


*Sniker fra maigruppa* Når endret dere hvordan dere snakket om den lille? :D Vi runder den "magiske grensa" på 12 uker neste uke men føler meg ikke klar for å legge fra meg "om" og "hvis" enda :shy:
 
*Sniker fra maigruppa* Når endret dere hvordan dere snakket om den lille? :D Vi runder den "magiske grensa" på 12 uker neste uke men føler meg ikke klar for å legge fra meg "om" og "hvis" enda :shy:

Det ble sånn etter vi hadde TUL i uke 12, og alt så fint ut.. :) ikke lenge til du er der heller nå :D
 
Veldig merkelig, jeg er 15 uker i dag, men føles veldig nytt ennå og rart å si det til folk.
 
Veldig merkelig, jeg er 15 uker i dag, men føles veldig nytt ennå og rart å si det til folk.
Enig. Så meg selv i speilet ista og magen er gravid liksom. Ble egentlig veldig redd. Hehe.. plutselig. Sånn «hva har jeg gjort» følelse.
 
Enig. Så meg selv i speilet ista og magen er gravid liksom. Ble egentlig veldig redd. Hehe.. plutselig. Sånn «hva har jeg gjort» følelse.

«Hva har jeg gjort» tenker jeg nesten daglig... Livet begynte å roe seg med en på 3,5 år liksom også rykker vi tilbake til start og kaos igjen frivillig?!?
 
«Hva har jeg gjort» tenker jeg nesten daglig... Livet begynte å roe seg med en på 3,5 år liksom også rykker vi tilbake til start og kaos igjen frivillig?!?

Ja rart det der altså.. vi hadde det ganske jævlig egentlig med kolikk og umedisinert refluks (pga vi ikke ble trodd) og generelt lite søvn første 1,5 året og så skal vi frivillig gjøre det på nytt [emoji23][emoji23]
 
«Hva har jeg gjort» tenker jeg nesten daglig... Livet begynte å roe seg med en på 3,5 år liksom også rykker vi tilbake til start og kaos igjen frivillig?!?
Ikke sant :) er jo veldig skummelt å sette et nytt menneske til,som vi skal ha ansvaret for. Er stort, liksom!
 
Back
Topp