Kommer visst inn her jeg..!

• Trådstarter Trådstarter Blue Angel
  • Opprettet Opprettet
B

Blue Angel

Guest
Hei alle sammen! :-)
Jeg kommer fra mai jeg...! Var på tidlig UL idag, og der avslørte mini at h*n er 8uker og 3 dager ca!! ;-) Så her er det termin ca 19.april.

Vi er kjempe spente! :)

Lurte også på en liten ting, når jeg la inn i en app jeg har med termin dato og slik, så står det at jeg er i uke 9 nå, og at det er 8uker og 3 dager. Sier man da at man er i uke 8 eller 9 nå? Helt forvirra jeg nå.. :-P

Velkommen og gratulerer :D kan ikke hjelpe deg, fordi jeg lurer egentlig på d samme :P jeg selv sier at jeg er i uke 7 nå, og jeg er 7+4

Gratulerer og velkommen:-) det som menes er at når det nå står er at du er i din 9.ukeer at du er inne i din 9. Svangerskapsuke. Det vil du være frem til du er 9+0 altså da har du 9 fullgåtte uker og dagen etter begynner du på din 10. Uke. Ganske så forvirrende :-P

Tusen takk for koselig velkomst og oppklaring! :-) Stadig nærmere uke 12 da! Oioi! :-D
Spennende!! ;-)

Gratulerer og velkommen hit!:-) Jeg har lurt på det samme, men syns det gir mest mening å si at man er i niende uke når man er 8+3 :-)

Gratulerer og velkommen hit :)

Jeg er også 8+3, sier enten at jeg er 8 uker på vei eller i uke 9 ;)

Hei alle sammen! :-)
Jeg kommer fra mai jeg...! Var på tidlig UL idag, og der avslørte mini at h*n er 8uker og 3 dager ca!! ;-) Så her er det termin ca 19.april.

Vi er kjempe spente! :)

Lurte også på en liten ting, når jeg la inn i en app jeg har med termin dato og slik, så står det at jeg er i uke 9 nå, og at det er 8uker og 3 dager. Sier man da at man er i uke 8 eller 9 nå? Helt forvirra jeg nå.. :-P
Jeg å har foreløpig termin 19. April. Har ikke vært på UL enda. Men i følge jordmor er jeg i dag 8 + 5. Og på app viser den ene fra BV gravid 8+4 og den fra gravid og baby viser 8 + 3. Så er forvirret jeg også

Gratulerer :) da har vi termin på samme dag :D
Jeg sier at jeg er 8 uker på vei. Men i den niende uke. Kommer litt ann på hvilken sammenheng det snakkes i :)

Gratulerer og velkommen! :) Da satt spiren litt tidligere enn først antatt, siden du kommer fra mai? :)

Det gjorde den vettu!! :-)
Men pga veldig uregelmessig mens så var det veldig vanskelig å si når siste mens var... Men nå er det hvertfall oppklart! :-D

Back
Topp