Kommer vi i mål med å få en liten etterkommer?

Nannamor

Flørter med forumet
Hei dere fine damer:Heartred

Jeg og samboer har prøvd å få barn i aktivt, ja det er vel rundt 3 år nå. Uten noen positiv graviditetstest.
Jeg sluttet på pilla i 2015 (tror jeg det var).
Siden den gang har vi vært i gjennom ett ferskt IVF forsøk, og to fryseforsøk, uten at det ga resultater.
De finner ingen feil på hverken meg eller samboer, så de kaller det uforklarlige barnløse.
IVF forsøket tok vi privat, etter vi hadde vært på en privat utredning for oss begge. Tenkte det ville klaffe med en gang, da de ikke fant noe feil med oss.
Men der tok vi feil.

Så nå har vi hatt en lengre pause fra all prøving, men nå er vi i gang igjen.
Derfor ønsker jeg å opprette en dagbok for å se tilbake på, lese hvordan jeg hadde det, hva som skjedde og bare ha et sted for å lufte tankene mine.

Vi skal ringe inn mens nå i mars, da vi er i startgropen til våre tre offentlige forsøk hos Rikshospitalet.

Jeg er så spent, så spent. Og håper virkelig året 2021 er året vi får to streker lysende i mot oss, isteden for en:Heartred
 
Har begynt å spotte nå, så da er nok TR her med full styrke i morgen. Da er det å ringe inn mens til Rikshospitalet:)
 
Masse lykke til med prøvinga :Heartred
Husk at det tar i gjennomsnitt 3 forsøk/uttak til før det klaffer for de fleste. Uavhengig om det finnes en forklaring eller ikke.
 
Masse lykke til med prøvinga :Heartred
Husk at det tar i gjennomsnitt 3 forsøk/uttak til før det klaffer for de fleste. Uavhengig om det finnes en forklaring eller ikke.
Tusen takk:Heartred
Håper det virkelig klaffer nå. Tar på å prøve så lenge, i tillegg til all ventingen. Men vi håper og tror det skal klaffe for oss snart også:shy:
 
Har nettopp snakket med Rikshospitalet for å få ringt inn mens.
Fikk beskjed om å ringe inn mens igjen i april. Deretter er det oppstart med nesespray og sprøyter i mai. Og forespeilet egguttak første uken i juni:Heartred
Nå ble plutselig alt mye mer ekte! Herregud, så spent jeg er!
 
Så spennende!
 
Har nettopp snakket med Rikshospitalet for å få ringt inn mens.
Fikk beskjed om å ringe inn mens igjen i april. Deretter er det oppstart med nesespray og sprøyter i mai. Og forespeilet egguttak første uken i juni:Heartred
Nå ble plutselig alt mye mer ekte! Herregud, så spent jeg er!

Så spennende! Ser du har vært gjennom noen forsøk før. Håper at det nå klaffer for dere :angelic:
 
Vi prøver ikke aktivt denne PP siden vi egentlig har gitt opp å prøve selv, men oppdaget slim i dag og måtte bare ta en test. Det var ingen tvil om at den var positiv i hvertfall. Så da må jeg nok forføre mannen med litt massasje i kveld tenker jeg;)
 

Vedlegg

  • BC6E92B0-9667-4E49-A26A-13B87563ECB7.jpeg
    BC6E92B0-9667-4E49-A26A-13B87563ECB7.jpeg
    12,3 KB · Visninger: 68
  • BAFECE61-6909-42E3-987F-799C8520A2F4.jpeg
    BAFECE61-6909-42E3-987F-799C8520A2F4.jpeg
    30,8 KB · Visninger: 71
Happy humping! Massasje pleier å være det som funker godt her og :p spesielt om han masserer meg :hilarious:
 
2 dpo og tiden snegler seg av gårde, slik som alltid i dpo land. Prøver å finne på noe for å få tiden til å gå.
Kommer nok til å starte testing til lørdag, da har jeg kommet meg til 8 dpo.
Så håper tiden går fort til da. Men uansett så skal jeg ringe inn mens igjen til Rikshospitalet i april, og da får jeg vel vite når jeg skal starte opp med Synarela sprayen. Spennende tider i møte:)
 
2 dpo og tiden snegler seg av gårde, slik som alltid i dpo land. Prøver å finne på noe for å få tiden til å gå.
Kommer nok til å starte testing til lørdag, da har jeg kommet meg til 8 dpo.
Så håper tiden går fort til da. Men uansett så skal jeg ringe inn mens igjen til Rikshospitalet i april, og da får jeg vel vite når jeg skal starte opp med Synarela sprayen. Spennende tider i møte:)
Veldig spennende!
 
Da har jeg kommet meg til 10dpo.
Litt ømme pupper, litt uggen og noe murringer. Men det kan jo være så mangt. Kan se en svak skygge, men det har jeg fått før også. Så har vel i grunnen ikke troen på at det har skjedd et under denne PP heller. Men man kan vel ikke gi opp før TR melder sin ankomst.

Hatt en veldig koselig påske, og har klart å ladet batteriene til man starter på jobb igjen. Veldig deilig:)
 

Vedlegg

  • 22E1F801-8CA1-45A8-8F52-ACD7157F3E6A.jpeg
    22E1F801-8CA1-45A8-8F52-ACD7157F3E6A.jpeg
    42,3 KB · Visninger: 22
11 dpo idag og blenda test. Nå føler jeg håpet har forsvunnet. Veldig mensmurringer og stikninger på venstre side, men det er mye mulig det er ønsketenkninger. Har aldri før opplevd å ha mensmurringer før akkurat på dagen når TR dukker opp. Og jeg er bare på cd 24. Tidligste jeg har fått mens er på cd 27. Så hvis TR dukker opp nå, er hele syklusen på bærtur. Har veldig presise sykluser og TR dukker enten opp på cd 28 eller 29.

Men jeg er uansett innstilt på å sette i gang med spray i mai. Tenkte å stikke innom apoteket her i løpet av de neste ukene og bestille opp det vi trenger, slik at alt ligger klart til IVF#2 :rolleyes:
 
Kjedelig med negativ test, men håpet er ikke ute før tr kommer :D
 
Blir spennende å følge med her! Masse lykke til med første forsøk, om det da ikke klaffer naturlig i mellomtiden. Man kan alltids håpe. :cat:

Vi venter også på offentlig IVF. Tiden snegler seg avgårde, men merker at den begynner å gå raskere nå når været blir bedre og det går mot vår :)
 
Blir spennende å følge med her! Masse lykke til med første forsøk, om det da ikke klaffer naturlig i mellomtiden. Man kan alltids håpe. :cat:

Vi venter også på offentlig IVF. Tiden snegler seg avgårde, men merker at den begynner å gå raskere nå når været blir bedre og det går mot vår :)
Takk:Heartred Ja, man kan alltids håpe, men har mistet litt troen.
Håper lang protokoll er det som skal til. Har igjen ett fryseembryo privat. Men velger å starte på nytt uttak offentlig. Syntes det var lenge å vente da vi var på samtale i januar på riksen, men nå går det veldig fort til oppstart likevel:hello2

Så spennende!! Har du fått time til samtale? Og er det din første IVF? :)
 
Back
Topp