Kommer vel til å måtte vente til februar nå...

Lucki83

Gammelt medlem
VIP
Er sååå sliten og lei nå![8|]
Og skal da nå ha igjen 12-17 dager...(avhengig av om en tar utregna eller ul termin).
Med de to første her har det liksom vært så kjekt og greit,for de har kommet 2 og 3 uker før termin- noe som begynner å se nokså mørkt ut nå.
Kanskje greit å begynne å belage seg på at det ikke skjer noe før i februar,har jo da ikke gått på overtid tidligere-så kanskje jeg må ta det igjen denna gangen.
14 dager på overtid tilsvarer 3.februar- og det er lenge det...
Kanskje jeg skal vurdere en syden tur,redd jeg skal bite av hue på de andre under samma tak her- stakkars de får gjennomgå til tider![8|]
Nei,får prøve å være sterk å holde ut- blir jo bra når tullemor endelig bestemmer seg for å komme.[:)]
Trodde hun ville komme ut her natt til mandag,men det var nok bare en falsk alarm- håper ikke vi skal måtte oppleve mange av de...
Uff,nå syter jeg fælt![>:] Sorry...[&o]

(Måtte liksom bare ha ut litt![8|])

Skjønner deg godt jeg. Gikk 10 dager over med nr 1 og det var ikke morro. Håper at tulla di kommer snart.
Sender deg litt fødselsønsker......
Klem

Vet AKKURAT hvordan du har det star! min første kom 6 uker før tiden, så jeg var såååå innstilt på å i alle fall få 3-4 uker før.... var liksom innstillt på det da, og for all del, er jo helt topp å komme til over nyttår da men..... Nå virker det som om jeg er på overtid!!! er kjempelei, og har ingen klare tegn på at noe skal ske!!! kansje vi må gå overtid i sammen jeg og du da? hehehe, da får vi klage og syte til hverandre...[;)]

uff[:'(] Det virker som jeg må henge meg med på denne overtids geia. Jeg gikk til termin med nr1 og over med nr2. Så det ser ikke lyst ut for meg. Har bare 10 dager til termin, men det virker som en evighet. Orker ikke gjøre noe lenger. Alle tegn på at det snart er i gang er borte. Har hatt massse kynnerer siden uke 20 og nå er det slutt.[:'(]

Jeg og føler det som å gå på overtid...Gruer meg virkelig da til termin dagen kommer,åssen vil det da bli!?[8|]
Tør nesten ikke tenke på det...Men ja vi får syte til hverandre vi da![;)]
Vi har termin lik dag og vi. Så da blir det jo spennende å se hvor lenge vi skal gå...

*Tvi,tvi til oss begge!!!*

Har følelsen av at jeg kommer til å gå MINST en uke over.. men kunne helst tenke meg å føde en uke før, da.. har så lyst å få med meg barnedåpen til kusina til den lille.. blir første barnedåpen i menigheten, og første barnedåpen i familien på 13 år..

(har mest lyst til å hyle: jeg skal gi beskjed når det skjer noe.Vet jo at folk spør i beste mening da ) Kan heldigvis se hvem som ringer, så jeg kan la være å ta telefonen
Er det noen andre som kjenner seg igjen, eller er det bare meg??

Æsj....er så enig att! forstår at alle rundt meg er spente, MEN jeg svarer på min.5mld pr dag om at Nei, det har fortsatt ikke skjedd noe, jeg SKAL gi beskjed!!!

Back
Topp