Kommer valsende inn jeg og nå.

trolli

Glad i forumet
Desemberskattene 2014
Har ikke turd å komme før nå. Har holdt meg inne med prøverne frem til jeg blei gravid og etter det har jeg ikke orket tanken på å være på forumet. Både i redsel for at det skal gå galt og at jeg klarer ikke å være positiv. Dette pga det har ver tøffe år. Har 2 år med prøving bak meg, 5 MA på de 2 åra. Er nå gravid for 6. gang er kom til 11+1 var på UL 10+3. Alt stod bra til. Er første gang jeg har komt så lang. Bruker en del med. i håp om at de skal være med å holde spiren på plass. Fant ut at jeg like godt kan presentere meg nå, når jeg har lagt inn en tråd.

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Uff så forferdelig trist og tungt å gå gjennom noe sånt!! Virker som det er et par her inne med litt av samme bakgrunn som deg! Og det viser at desember 2014 er miraklenes måned :) :)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️

Gratulerer så mye med spire. Denne skal sitte. Vil ha deg med lenge :-)

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Gratulerer! Krysser fingrene for deg! Kan "tröste" deg med at jeg hadde 6 sa og ma, med ved hjelp av medisinering fungerte det til slutt! Har du kommet så langt, går det nok glimrende!:D

5 ma høres forferdelig ut. Men nå er du snart på tolv uker, så vi får håpe og tro det går bra denne gangen :) <3

sendt fra mobilen via BV-appen

Gratulerer og velkommen. Denne gangen sitter den :)

♡ Termin 9 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Gratulerer :-)
du har Vært igjennom mye, så håper virkelig at det bra denne gangen :-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Velkommen og gratulerer så masse :) Jeg har troen på at den sitter hos deg denne gang :)

Gratulerer og velkommen :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Tusen takk for gratulasjoner og velkomsten. Gleder meg masse til å få være her, men klarer ikke hå slippe gleden løst før på mandag etter ul hvis alt er bra. Har og blitt 12 veker då.

Back
Topp