Kommer ut av skapet :-)

Tove81

Elsker forumet
Hei, nå når jeg nermer meg 12 uker så tenkte jeg at det var på tide og komme litt mere ute av skapet. Jeg er marsbaby81 men bruker nå min gamle profil som er tove81 :-) Hei alle sammen! Håper at de som er her nå får fortsette sammen i månedene framover til mars :-)

Velkommen ut av skapet ;-) Husker deg igjen fra Bergens-gjengen fra mars 2010 :-) Var selv i april, men leste masse på mars, var litt mer liv der husker jeg... :-)

Kattejenta skrev:
Velkommen ut av skapet ;-) Husker deg igjen fra Bergens-gjengen fra mars 2010 :-) Var selv i april, men leste masse på mars, var litt mer liv der husker jeg... :-)

Åh gjør du :-) så gøy! Ja vi marsgjengen var og er fortsatt veldig livat ;-) håper at denne marsgjengen blir å like gøy å følge :-) vi alle har i alle fall en spennende tid for oss framover :-D

*Annie86* skrev:
Velkommen ut av skapet og Grattis med 12 uker :)

Takk takk, vel er ikke 12 uker enda, men nermer meg 12 uker, er 11 uker i dag :-) er vel to dager bak deg så da betyr det at vi begge kan mulig ende opp med februar baby? ( min gutt kom 10 dager før sist gang) er du noe på feb foresten? Eller er du bare på mars?

Velkommen ut av skapet...:) Her kommer jeg nok mer ut av skapet m bilde og sånt når det nærmer seg 12 uker...;)

Tove81 skrev:

*Annie86* skrev:
Velkommen ut av skapet og Grattis med 12 uker :)

Takk takk, vel er ikke 12 uker enda, men nermer meg 12 uker, er 11 uker i dag :-) er vel to dager bak deg så da betyr det at vi begge kan mulig ende opp med februar baby? ( min gutt kom 10 dager før sist gang) er du noe på feb foresten? Eller er du bare på mars?

Hehe, jeg ble satt i gang på dag 16 på overtid med Jennie så tviler i grunnen på at det blir februarbaby på meg ;) Er i hvertfall veldig innstilt på å gå på overtid denne gangen også :) Så får vi heller bli positivt overrasket hvis han kommer før :)

Hei hei;) jeg var også på mars 2010:) hehe

Back
Topp