Kommer tilbake hit jeg :(

Solis*

Glad i forumet
Har ikke villet skrive noe tidligere da jeg har hatt nok med meg selv. Syns så synd på vilsågjerne når hun hadde sin sa, vi testet pos samtidig. Og nå har dette skjedd

Satte inn egget 27/2. Fikk positiv test den 12/3. Søndag 16/3 fikk jeg kraftig influense med høy feber. Den kvelden kom det litt rosa på papiret og jeg tenkte at nå er det over for denne gang. Kom ikke mere blod de neste dagene, kunn litt brunt. Var skikkelig sjuk av influense så jeg orket ikke tenke på annet enn at jeg var så dårlig og at det går som det går uansett hva jeg gjør(mista før).
Fredag 21/3 fikk jeg masse smerter og lørdag begynte jeg å blø. MYE, mer enn vanlig mens. Søndag kom det masse klumper og så avtok blødningen. Ikke noe jeg kunne gjøre siden det var midt i påska og jeg var sikker på at jeg hadde mistet. Ringte legen over helga og fikk tatt blodprøve 26/3. Tok så en ny mandag 31/3. Disse var på 2300 og 2700. For liten stigning. Er 7 uker idag og var på ul igår. Det var enda noe i livmoren(trodde det var helt umulig at det kunne være noe igjen etter den blødningen jeg hadde), men han kunne ikke si om det var fosteranlegg eller blodkoagel. Fant heller ikke hjertebevegelse og det var mindre enn det skulle. Det ser ut som det er ma. Skal tilbake på ul 8/4 og hvis jeg ikke har begynt å blø blir det medisinsk abort. Han sa det kunne være en liten sjans for at det ordnet seg til neste ul, men den var liten.

Så sånn gikk det denne gangen. Da er det bare å se fremover og håpe syklusen kommer fort i rytme så vi kan komme igang med fryseforsøk.

Solvilha2 off da at dette skulle hende deg, jeg har ikke ord. Håper at du blir klar igjen snart da til å starte med fryseforsøk, men husk å ta den tiden du trenger mentalt også. Gir deg en skikkelig stor trøsteklem jeg, jeg har ikke lyst til å si at det er fint å få deg tilbake her, men velkommen i bøtter og spann er du og jeg håper at du kommer deg på beina igjen snart og kan tenke positivt og fremover igjen. Dette var skikkelig trist da.

Huff, dette var trist å høre[:(]
Har selv hatt MA med etterfølgende SA i uke 10, så føler med deg...
Håper det går bedre med dere etterhvert. Ta vare på hverandre..
Bra du har egg på frys da oppi det hele..

ORIGINAL: twinanne

Solvilha2 off da at dette skulle hende deg, jeg har ikke ord. Håper at du blir klar igjen snart da til å starte med fryseforsøk, men husk å ta den tiden du trenger mentalt også. Gir deg en skikkelig stor trøsteklem jeg, jeg har ikke lyst til å si at det er fint å få deg tilbake her, men velkommen i bøtter og spann er du og jeg håper at du kommer deg på beina igjen snart og kan tenke positivt og fremover igjen. Dette var skikkelig trist da.

Signerer denne. Har ikke ord. Sender deg en stor klem.

åååååååå...er det sant....off...nå ble jeg litt lei meg...trist,var jo sååå GLAD PÅ DINE VEGNE[;)]

MEN DU...LOV MEG EN TING:

TENK PÅ AT DET ER BRA AT DET SKJEDDE SÅ TIDLIG,VISS DET HADDE BLITT ET FOSTER SÅ HADDE DET IKKE BLITT 100% FRISKT...

det er liten trøst akkurat nå..føler med deg,hadde selv en ja forfærdelig SA i des...alt så mørkt ut da,men jeg kom meg over det...men det er det verste jeg har opplevd...

MEN VI MÅ HA HÅPET...EN GANG BLIR DET, OG DA BLIR DET EN FRISK BABY[:)][:)][:)]
åååå...håper det går bra med deg vennen[;)]
vi er her for deg[;)]

klemmer til dej fra lille mej[;)]

uff.. så leit å høre! Ønsker deg alt godt videre.. [;)]

ORIGINAL: Solvilha2

Har ikke villet skrive noe tidligere da jeg har hatt nok med meg selv. Syns så synd på vilsågjerne når hun hadde sin sa, vi testet pos samtidig. Og nå har dette skjedd

Satte inn egget 27/2. Fikk positiv test den 12/3. Søndag 16/3 fikk jeg kraftig influense med høy feber. Den kvelden kom det litt rosa på papiret og jeg tenkte at nå er det over for denne gang. Kom ikke mere blod de neste dagene, kunn litt brunt. Var skikkelig sjuk av influense så jeg orket ikke tenke på annet enn at jeg var så dårlig og at det går som det går uansett hva jeg gjør(mista før).
Fredag 21/3 fikk jeg masse smerter og lørdag begynte jeg å blø. MYE, mer enn vanlig mens. Søndag kom det masse klumper og så avtok blødningen. Ikke noe jeg kunne gjøre siden det var midt i påska og jeg var sikker på at jeg hadde mistet. Ringte legen over helga og fikk tatt blodprøve 26/3. Tok så en ny mandag 31/3. Disse var på 2300 og 2700. For liten stigning. Er 7 uker idag og var på ul igår. Det var enda noe i livmoren(trodde det var helt umulig at det kunne være noe igjen etter den blødningen jeg hadde), men han kunne ikke si om det var fosteranlegg eller blodkoagel. Fant heller ikke hjertebevegelse og det var mindre enn det skulle. Det ser ut som det er ma. Skal tilbake på ul 8/4 og hvis jeg ikke har begynt å blø blir det medisinsk abort. Han sa det kunne være en liten sjans for at det ordnet seg til neste ul, men den var liten.

Så sånn gikk det denne gangen. Da er det bare å se fremover og håpe syklusen kommer fort i rytme så vi kan komme igang med fryseforsøk.

åååååååååååååå[:(][:(][:(][:(] dette unner eg absolutt ingen solvilha2[:(] 
Det er så vondt[:(] 
eg har funnet ut at det å miste må være det vondeste her i livet.
Godt du har egg på frys, så du slipper hele den prosessen igjen[&:]for det må eg....

Ta godt vare på hverandre nå,det er viktig.

Sender deg en kjempe stor klem som skal vare kjempe lenge

Går veldig bra med meg. Var jo forberedt på beskjeden vi fikk på ul. Nå vil jeg bare bli ferdig med denne aborten, ille å bare vente på at noe skal skje. Har som sagt mistet før (sa) og svangerskapet med tvilling guttene var langt fra normalt. Har funnet ut at vi er mega unormale og at her skal ingenting gå etter planen. Hadde håpet at når det er så mye styr å bli gravid, så kan ihvertfall resten gå som normalt, men den gang ei.

Ja, ja har ett igjen på frys så vi satser på det. Orker ikke tanken på ett nytt uttak. Denne gangen vil jeg spørre om inssett i naturlig syklus.

5 uttak+11 insettinger hadde håpet jeg skulle slippe flere, men vi står på så jonna kan få søsken, som han maser om, hehe....

Går veldig bra med meg. Var jo forberedt på beskjeden vi fikk på ul. Nå vil jeg bare bli ferdig med denne aborten, ille å bare vente på at noe skal skje. Har som sagt mistet før (sa) og svangerskapet med tvilling guttene var langt fra normalt. Har funnet ut at vi er mega unormale og at her skal ingenting gå etter planen. Hadde håpet at når det er så mye styr å bli gravid, så kan ihvertfall resten gå som normalt, men den gang ei.

Ja, ja har ett igjen på frys så vi satser på det. Orker ikke tanken på ett nytt uttak. Denne gangen vil jeg spørre om inssett i naturlig syklus.

5 uttak+11 insettinger hadde håpet jeg skulle slippe flere, men vi står på så jonna kan få søsken, som han maser om, hehe....

har du sotte inn egg 11 ganger?????

iså fall; hatten av for deg. Du må jo være bygd av stål dame,du er jaggu me skikkelig tøff, den skal du ha[:)]

Ja skal man først sette igang denne prosessen må man ha nerver av stål og ikke minst være evig optimist. Har jo fått ett friskt barn så jeg vet at det er mulig. Spørsmålet er bare når den sitter, dette var mitt 5 førsøk på søsken. Har ett egg på frys + ett uttak igjen og da er det stopp. Går det ikke da blir han enebarn. Skal ikke komme å si at jeg ikke har prøvd ihvertfall.

Masse lykke til til alle dere som sitter på karusellen. Er overbevist om at alle vil lykkes, det er bare snakk om når [:D]

Uff detta var trist[:(]

Du er utrulig tøff. Beundrer pågangsmotet ditt[:)] Ska kryssa fingra og tær for deg[:)]

ORIGINAL: VilSåGjerne

har du sotte inn egg 11 ganger?????

iså fall; hatten av for deg. Du må jo være bygd av stål dame,du er jaggu me skikkelig tøff, den skal du ha[:)]

enig med VILSÅGJERNE, håper du lykkes på siste egg på frys[;)]
krysser alt vi har..[;)]

Solvilha2 Du fikk en skikkelig stjerne av meg nå, jeg er ikke sikker på om jeg hadde orket det løpet du har hatt, 11 insettinger er greit men 5 uttak er jeg litt usikker på. Men dersom jeg hadde fått mulighet til en pakke på 6 uttak så hadde jeg nok gjort det, men da hadde jeg trengt litt pause etter 3. uttak, slik at jeg kunne ha kommet meg litt før neste runde på 3 omganger. Jeg merket at jeg fikk veldig dårlig imunforsvar etter mitt første IVF, og er fortsatt sliten nå som jeg er igang med forsøk nr. 2

Men jeg ble litt usikker nå, svangerskapet ditt med tvillinger - men det høres ut som at det bare er en gutt du har.  Har jeg misforstått noe her eller gikk det gærlig med den ene babien? Dette er i så tilfelle veldig trist.

Neeeeiiii.........vi vil ikke ha ny gravide inn her igjen...

mange trøste klemmer, og lykke til videre med fryseforsøk.

ORIGINAL: Apple

Huff, så trist å lese... Føler veldig med deg! Håper det går greit med deg!

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp