Kommer til ese ut!

TuttiFrua

Glad i forumet
Må bare klage litt pga min dårlige samvittighet....! Før jeg ble gravid var jeg kjempeflink med trening og var streng med det jeg puttet i munnen. Men nå er det andre boller...føles som jeg trykker i meg det jeg får tak i etter at jeg lå rett ut med kvalmen og hadde problemer med å få i meg noe. Så det jeg tok av da er nok dessverre på full fart på igjen og sikkert mere til. Dette må stoppes.... Vil ikke legge på meg 20 kg denne gangen også...nei, jeg vil IKKE! :(

Uff jeg skjønner bekymringen din. Og jeg deler den.
Sist la jeg på meg 27kg, og etter 8 uker hadde jeg lagt på meg 8kg! Så jeg er kjempenervøs for å legge på meg like mye. Fikk en 5kg's plugg sist, så satser på en litt redusert nå :)

Er 5+2 nå og har lagt på meg under 2kg, så er iallefall ikke like ille som sist.

Nei, jeg har skjønt at en må passe på litt... Men å skjønne det er en ting.. Å gjøre noe med det er mye vanskeligere. Har ikke lagt på meg noe siden jeg ble gravid ennå, siden jeg først gikk bittelitt ned, men er på god vei mot at skrekken tar meg når vekta spretter over et visst punkt.

akkurat sånn for meg også. Håper kvalmen gir seg snart og energien kommer litt tilbake :)

Usj, skjønner hva du mener! Har vært kvalm et par-tre dager bare, men merker at terskelen for å spise akkurat hva man vil da blir ganske lav :-/ Trikset er vel å gå over til sunt kosthold igjen så fort kvalmen avtar.. Så enkelt å si men så vanskelig å gjennomføre! Jeg synes mine 16 kg i forrige svangerskap holdt i massevis, selv om de forsvant rett etter fødselen. Lykke til :)

huff da..
skjønner problemet ditt. Sist gang la jeg på meg godt over 30+ ,men det tok meg bare 3 mnd å få bort alt i etterkant, heldigvis.
Er jo så himla vanskelig å la være:(
Men ikke tenk så mye på det, er du flink nok om ca 9 mnd så går alt kjempe bra...:)

Back
Topp