Kommer til å ha så vondt

schnuppaluppa

Gift med forumet
i morgen. [:o][:o][:o] Har trenings uke hvor jeg sjokker musklene, tømmer meg helt. Uff....og i dag spydde jeg nesten...greide ikke å fullføre programmet. Men, men....bra treningsøkt da.

vil bare ha litt sympati selv om det er selv forskyldt[8D]

Høres grusomt ut! [:'(] [:'(][:D][:D][:D] Men du er råflink! [:D]

Har selv vært på 3 spinntimer på rappen, kjenner det i hvert ett muskelfiber i kroppen! [8D]

Og vurderer om jeg skal hive meg på noe i morgen! [&:]

ORIGINAL: Vand

Høres grusomt ut! [:'(] [:'(][:D][:D][:D] Men du er råflink! [:D]

Har selv vært på 3 spinntimer på rappen, kjenner det i hvert ett muskelfiber i kroppen! [8D]

Og vurderer om jeg skal hive meg på noe i morgen! [&:]

Er grusomt..men må til....kroppen blir litt for vant med den samme treningen og da blir det lite oppgang i vekter.

Meeen du! Pass på at kroppen trenger hvile for optimal oppbygging igjen. [;)] Selvom du forbrenner så bruker du masse lår muskler og de må få tid til å bygge seg opp igjen, tar ca 24 timer. Og viktig å ha noen rolige økter på ca 90 min innimellom. Gå rolig tur. Variasjon er nøkkelen til suksess. [;)]

Så flink du er!!![:D][:D]

Jeg har bestilt meg personlig trener nå - Jillian Michaels...[8D][8D]
Trenger å bygge opp musklaturen min litt...

Du er gal du! Hehe.. Men også ganske så flink! Stå på videre!! 

shit.. å presse seg selv så hardt er imponerende..

Har faktisk ikke gangsperre ette bootcampen i går.. eller det vil si, den har vertfall ikke komt ennå[8D]

*misunnelig til tross for vondtene dine*, har ikke fått trent så mye siden jeg begynte i jobb[&o]. Etter første joggeturen ned til jobben ble jeg syk så det blir vell en stund til luftveiene orker en ny joggetur på morningen[:'(]. Og helgen blir vell ikke særlig effektiv hvis jeg skal ha det sånn hele helgen[:'(] *dakar tjukka*[8D]

Du er råflink schnuppa! og Vand, omg!!! TRE spinning om gangen?!?!?! U rock![:D]

Back
Topp