Kommer til å få en orange baby!

Junigull18

Elsker forumet
Junilykke2018
Haha!

Fått helt dilla på gulrøtter. Klart å bytte ut snop med gulrot! Hurra for meg!

Og jordbær.. Og bringebær!

Flere med diller?

Så flott.
Ingen diller denne gang. Har egentlig ikke lyst på noe. Lite matlyst :(

Haha!

Flere med diller?
Har ikke tenkt på det som dilla. Men spiste klementiner før jeg fikk reflux. Nå som medisinen fungerer frister jeg appelsiner....4-5 appelsiner før i går 3 av dem i en jafs. Tror jeg kanskje jeg har dilla.

Gulrøtter, appelsin, Stratos bar, rød stratos, og center :o
Og periodevis heidevegg.
Ellers så har jeg i ukesvis lengtet etter en kake bare min onkel kan lage som jeg liker den :(

Så rart!! Jeg hadde også gulrot og appelsin sist gang! Var helt hekta!! Måtte ha det hver dag :p

Denne gangen er det knekkebrød med kremost og paprika på som er godt. Ellers har jeg ikke veldig dilla på noe, men kan få innfall om at NÅ skal jeg ha McDonald’s mat!!! Som i går kveld da jeg sendte samboer ut halv tolv på kvelden fordi jeg ville ha dobbel cheese :p Hahahah!! Eller andre innfall; måå ha sjokolade, kaffe, te, den og den middagen, brus, appelsin juice.. eller hva som helst :p

Bare ikke spis så mye gulrøtter at du får for mye a-vitamin :) du finner sikkert en grense på hvor mange gulrøtter (eller hvor mange gram) du kan spise daglig om du googler.

Edit: kroppen regulerer det visst selv når man får i seg a-vitamin via gulrøtter. Så da er det ikke noe å bekymre seg for likevel :) (jeg ble nysgjerrig så måtte google)

Bare ikke spis så mye gulrøtter at du får for mye a-vitamin :) du finner sikkert en grense på hvor mange gulrøtter (eller hvor mange gram) du kan spise daglig om du googler.

Edit: kroppen regulerer det visst selv når man får i seg a-vitamin via gulrøtter. Så da er det ikke noe å bekymre seg for likevel :) (jeg ble nysgjerrig så måtte google)
Hehe takk for at du googlet. Men spiser ikke hele dagen, bare hver dag. Hihi.

Så rart!! Jeg hadde også gulrot og appelsin sist gang! Var helt hekta!! Måtte ha det hver dag :p

Denne gangen er det knekkebrød med kremost og paprika på som er godt. Ellers har jeg ikke veldig dilla på noe, men kan få innfall om at NÅ skal jeg ha McDonald’s mat!!! Som i går kveld da jeg sendte samboer ut halv tolv på kvelden fordi jeg ville ha dobbel cheese :p Hahahah!! Eller andre innfall; måå ha sjokolade, kaffe, te, den og den middagen, brus, appelsin juice.. eller hva som helst :p
Ja det er akkurat det som er problemet her skjønner du! Kan leve på Big tasty og sjokolade milkshake. Men da blir jeg 150kg i juni! Haha.. så må finne noe å kompensere med. LoL...

Gulrøtter, appelsin, Stratos bar, rød stratos, og center :eek:
Og periodevis heidevegg.
Ellers så har jeg i ukesvis lengtet etter en kake bare min onkel kan lage som jeg liker den :(

Heidevegg? :rolleyes:

Ååå det er så tungt. Kan du spørre om han kan lage eller er det logistikkproblemer?

Diller?

Alt spiselig nesten. :eek: Jobber hardt med å begrense det for å ikke sprette opp så voldsomt i vekt.

Jeg har dilla på potetgull med eddik (vinegar) det er så syyyykt godt!!! liker det ellers også altså. men nå har jeg tenkt på det hver dag hele uka. Må finne en butikk der de har det!

Salt chips og grønne epler går det i her akkuratt nå[emoji1] Det varierer veeeeeldig hva som frister[emoji28] Du er heldig dag, gulerøtter er ihvertfall ikke usunt[emoji1][emoji1]

Dårlig matlyst og litt kvalme enda. Det eneste som er skikkelig godt er rundstykke/brød med kyllinskinke ogmajones sammen med ett glass brus! Også blodappelsin!!

Får akutt lyst på noe, så da er det bare å få tak i hva enn jeg har lyst på [emoji23] Ellers går det i appelsinjuice og grønne litt store druer [emoji16]

Grønnsaker og syrlig frukt er en slager her. Ellers syntes jeg all sjokolade som har mindre enn 70% kakao er for søtt.. Saften jeg drikker nå om dagen kunne jeg sikkert blandet med dråpeteller, da det ikke er mange dråpene som skal til før det er for søtt for meg.

Haha!

Flere med diller?

Så sunne ting du har dilla på. Det er jo bra :)

Jeg hadde dilla på ananaser. Spiste stoooor mengder!! Fikk ikke en gul baby av den grunn, så kjør på ;) :P

Back
Topp