Kommer til å bli en lang natt :(

Lotus4_2

Gift med forumet
Juli13-jentene
Ja ja.. Da går jeg her da og humper opp og ned og dasker litt på rumpen og stryker over ryggen. Lillefrøkna har skikkelig mageknip i kveld. Knipen kommer så snart jeg legger henne på ryggen, så finne sengen ser ikke ut som et alternativ i natt... Blir mammas bryst eller arm og mamma må sove i sofastolen mellom øktene.... Alt for at de små skal ha det bra.

Lite klage innlegg fra meg.
Natt natt jenter. Sender fødestøv til alle dere ventende og håper det er noe nye innlegg her snart ;)

Kanskje et sjal hadde vært tingen?
Huff... virker som om det ikke er bare bare med å ha babyene utenfor magen heller... sender deg masse energi til natten ★☆★☆★

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Kanskje et sjal hadde vært tingen?
Huff... virker som om det ikke er bare bare med å ha babyene utenfor magen heller... sender deg masse energi til natten ★☆★☆★

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Har MeiTai, men på nattestid er det bare å humpe litt. Må klare å holde meg våken :p
Energien trenger eg ;)

Føler med deg.. Hadde ei med enormt magevondt i går kveld/natt og det er helt pyton!!!
Har du kokt opp sukkervann og prøvd å gi bebien det?

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
Jente 02 juli 2013
♥♥♥♥

Stakkar liten. Ikke godt å ha vondt i magen. Da er nok mammas armer og bryst best, ja :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Dakars babyen med vondt :-( Energi sendes deg! Vi har hatt halvannen time med uro og mageknip her i kveld, men nå har det roa seg for ham. Ha en så god natt som mulig :-)

Føler med deg.. Hadde ei med enormt magevondt i går kveld/natt og det er helt pyton!!!
Har du kokt opp sukkervann og prøvd å gi bebien det?

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
Jente 02 juli 2013
♥♥♥♥
Har prøvd det, men ikke så mye annet enn humping og froskestilling på brystet som hjelper.
Litt rolig nå. Nå ligger hun bare å ser på meg :)

Har prøvd det, men ikke så mye annet enn humping og froskestilling på brystet som hjelper.
Litt rolig nå. Nå ligger hun bare å ser på meg :)
Selv om det tærer på energien, må det være helt fantastisk å kunne møte blikket til et par små, vakre øyne, som legger sin lit til at mammaen kan trøste og hjelpe. :)

Back
Topp