Kommer stille inn her jeg da...

Julia09

Forumet er livet
VIP
Er en "gammel" bv-traver, og har da plutselig fått vite at jeg hører til her inne sammen med dere
Har ei jente på 2,5 og en gutt som blir 1 år i april, og venter nå mitt siste tilskudd i flokken mot slutten av november! 
Har mista en gang før, så jeg kommer nok ikke til å ta helt av her inne før jeg er mer sikker i min sak! ;) Men da kommer jeg for fullt, og kommer nok til å ta min plass 

For dere som kjenner meg igjen - hysj - ikke sladre 

Gratulerer så mye og velkommen inn hit:))
Vi venter også nr 3.:))
 Har tråkket litt forsiktig inn her jeg også etter 2SA allerede dette året!Senket skuldrene litt etter bra hcg stigning men kommer nok ikke  til å føle meg trygg før lille'n ligger på brystet mitt frisk og rask:)

Gratulerer så mye og velkommen inn hit:))
Vi venter også nr 3.:))
 Har tråkket litt forsiktig inn her jeg også etter 2SA allerede dette året!Senket skuldrene litt etter bra hcg stigning men kommer nok ikke  til å føle meg trygg før lille'n ligger på brystet mitt frisk og rask:)

JULIA09 <3
fantastisk gøy å se deg her
Du ser meg ikke her nå, men jeg danser litt her - GRATULERER
Håper at spiren sitter, og at vi kan følge hverandre hele veien fram....

Ååååhhhh - gratulerer snuppa!! Så fantastisk!!! Håper alt står bra til med deg - og håper du får et langt og godt svangerskap!!

Her har vi kommet inn i den "behagelige" fasen, hvor junior turner rundt i magen og gjør seg deilig bemerket!! Nå bare gleder vi oss til å møte ham i juli

Kjempestor klem til deg!!!

Gratulerer med spiren din!

Hehe, TUSEN takk alle sammen :)

Og Løvetannsnuppa - kan ikke skjønne at du fant meg her inne;) Trodde jeg gjemte meg godt :p Ååååh, ja, gleder meg til å komme over 12 uker iallefall - DA skal jeg juble:)

Velkommen i gjengen. :)

Grattis snuppa!!! <3

Back
Topp