Kommer snikende...

Tirnanog

Elsker forumet
Hei alle sammen :) Da kommer jeg snikende inn hit til dere :) Har egentlig vært her en stund allerede men ville ikke gjøre meg offentlig før de nærmeste fikk vite nyheten. Jeg er en gammel BV-traver og har en jente født i september 09. Denne gangen har jeg (foreløbig) termin 23. november 2012 :) Kommer fra vestlandet men har de siste 8 åra bodd i London og for knappe 3 mnd siden kjøpte vi hus litt utenfor bykjernen. Så ja... der har dere meg :) Skal bli hyggelig å bli kjent med dere etterhvert :)

Velkommen

Gratulerer:) heldige deg som lever min drøm om å bo i nærheten av London :) mÅ bare spørre, er det ikke driiiiiitdyrt med hus i England ?:)

Velkommen til novembergjengen!

Cilen skrev:
Gratulerer:) heldige deg som lever min drøm om å bo i nærheten av London :) mÅ bare spørre, er det ikke driiiiiitdyrt med hus i England ?:)

Jeg må få sagt at jeg virkelig har levd drømmen med å bo i London! Bodde så og si midt i sentrum de 5 første åra før jeg flytta litt østover i nyyyydelig leilighet ved Themsen, og så flytta vi "på landet" :) London er Oslo priser egentlig, men her vi bor nå er prisene helt ok. Man får det man betaler for egentlig. Vi har nettopp kjøpt et rekkehus til underkant av 2mill norske kroner, 5 soverom, passe stor hage og garasje, men du hadde ikke fått mer enn en liten leilighet med knapt et soverom (uten hage eller garasje) sentralt i London... Det skal da sies at på det meste betalte vi 16.500,- i leige for 3 soverom i sone 1 i London. Så dyrt kan det være ja :)

Så gøy :) velkommen som deg selv :)

Back
Topp