Kommer snikende inne her til dere :)

Zherena

Glad i forumet
Hei hei :)
Jeg fant ut på onsdag at jeg er visst gravid igjen :) Dette blir mitt tredje lille mirakel med foreløpig termin 25 august :)
Kan jo fortelle litt om meg selv da :)
Jeg er en jente/dame, kalle meg hva du vil Hehe på 31 og bor i Sande i Vestfold med min kjære samboer og to barn :) En gutt på 5 år som jeg har fra tidligere og så har vi ei felles skuddårsprinsesse som blir 2 nå i februar :)
Er det noe dere vil vite så er det bare å spørre :)

Takk det samme :)
Er veldig i sjokk her enda hehe :p
Eldste min har jo bursdag i begynnelsen av sept så jeg håper han får ha bursdagen sin i fred da hehe

Jeg fant ut på onsdag at jeg er visst gravid igjen :) Dette blir mitt tredje lille mirakel med foreløpig termin 25 august :)
Jeg er en jente/dame, kalle meg hva du vil Hehe på 31 og bor i Sande i Vestfold med min kjære samboer og to barn :) En gutt på 5 år som jeg har fra tidligere og så har vi ei felles skuddårsprinsesse som blir 2 nå i februar :)

Jeg har også foreløpig termin 25 august og bor i Sande!! Snakker vi barselgruppe her, eller ;)

Åhh så gøy at det er flere som bor her :D
Jeg er innfytter så kjenner ikke så mange her hehe...
Fant meg odelsgutt så da hadde jeg liksom ikke så mye valg enn å flytte hit :p Hehe

Jeg er egentlig fra Svelvik, men har bodd og jobbet her i snart 10 år =)

Gratulerer med graviditeten :D Bor også like ved Sande ;)

Takk :D
Så gøy at det er flere i nærheten som skal ha :D Da er det jo muligheter til å kunne treffes etterhvert :) Med store mager og når babyene kommer :D

Godt å ha deg her snupp:) april 12;)

Gratulerer :-)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Etterhvert som vi nærmer oss får vi møtes i Sande, jenter :anyone:p

jeg har også bursdag i september, men vet jeg ikke skal gå over, for da settes jeg i gang med en gang :) risikosvangerskap her...

Back
Topp