Kommer snikende <3

Lillefrue

Elsker forumet
Så da prøver vi igjen. Litt nervøs siden forrige endte i sa 15.jan, ble nå klaff på første forsøk etter sa, så får vi håpe det går bedre denne gangen :)

8d84e15408493a00c937c54289dac521


00f466c3d49d43c0c92e9770a1bbc5ae
 
Så da prøver vi igjen. Litt nervøs siden forrige endte i sa 15.jan, ble nå klaff på første forsøk etter sa, så får vi håpe det går bedre denne gangen :)

8d84e15408493a00c937c54289dac521


00f466c3d49d43c0c92e9770a1bbc5ae
Gratulerer!:) samme her også, SA i oktober. Alt er veldig likt nå da. Tidlige symptomer. Tidlig positiv test. Så litt ekstra nervøs pga at d ikke gikk så bra sist jeg hadde det sånn. Første hadde jeg ikke symptomer så tidlig og det gikk jo fint. Vet det ikke trenger å bety noe, men man rekker å tenke ganske mange tanker bare de første to dagene med positiv test!:p
Har beregnet termin 2. November.
 
Gratulerer!:) samme her også, SA i oktober. Alt er veldig likt nå da. Tidlige symptomer. Tidlig positiv test. Så litt ekstra nervøs pga at d ikke gikk så bra sist jeg hadde det sånn. Første hadde jeg ikke symptomer så tidlig og det gikk jo fint. Vet det ikke trenger å bety noe, men man rekker å tenke ganske mange tanker bare de første to dagene med positiv test!:p
Har beregnet termin 2. November.

Uff, ja, utrolig hva man rekker å tenke. Håper det går bra med oss denne gangen :) at det blir bebis <3 gratulerer til deg og :D
 
Gratulerer, og håper det går bra for dere denne gangen :)

Håper selv at nurket blir værende i magen, er redd for å miste :(


Foreløpig termin er 1.nov :)
Vanskelig å ikke være nervøs. Vi får huske at etter at man har påvist graviditeten, så er det faktisk størst sjanse for at det går bra!:)
 
Gratulerer så mye! Hadde kjemisk i januar, så håper min spire sitter denne mnd!
 
Back
Topp