Kommer seg ikke framover ! (10 mnd)

me84

Elsker forumet
Nå er det vel snart på tide vel ?! Ikke åler hun eller kryper framover.

Dytter seg litt bakover og i ring.ellers ingenting.

Noen tips ? Ser at hun prøver men ikke forstår hvordan d skal gjøres.[:)]

Kanskje hun hopper over åle/krype-fasen og plutselig en dag så står hun oppreist langs bordet og tar noen steg [;)]

Et tips er jo f.eks å la hun omgåes andre barn som åler/kryper, det er utrolig hva de lærer av hverandre [:)]

Ikke stress!! ;)
shnuppa kom seg ikke fremover før hun var 11 mnd. Hun krabber ikke, men hun "krabber på sin måte" :) som da er et ben forran og et ben bak! hehe...

Jenta mi begynte å åle seg første søndag i advent, så det er ikke så lenge siden. Hun er 11 mnd den 9 januar. Nå er hun plutselig OVERALT. Nyt det mens du kan sier jeg bare! (Må legges til at hun er litt prematur, født i uke 35 og var 1970 gram, men allikevel[;)])

ORIGINAL: pOker*faCe

Ikke stress!! ;)
shnuppa kom seg ikke fremover før hun var 11 mnd. Hun krabber ikke, men hun "krabber på sin måte" :) som da er et ben forran og et ben bak! hehe...

akkurat det gjør jenta mi også, hehe[;)]

Svogern min satt/lå rolig til han var 14mnd, da krabba han i 4 dager og gikk/løp etter det. Så det kommer plutselig

Tror nok du kan vente deg rasende utvikling fremover!
Min tass roterte lenge, og rullet rundt (fra ca. 6-7 mnd) - men ålingen fikk han ikke skikkelig dreis på før 9,5 mnd.
Da han var 11,5 mnd krabbet han ordentlig. Før dette valgte han kryping/åling.
Når denne var veletablert kom krabbingen i racerfart [:D]

Back
Topp