Kommer og går de ømme puppene deres litt?

Nunnemor

Forelsket i forumet
Overskriften sier seg vel egentlig litt selv. Har dere ømme pupper hele tiden eller kommer de og går litt?
 
Har ikke i det hele tatt ;) Edit: altså. Jeg har pupper. Haha. Men har ikke ømme pupper.
 
Har ikke hatt det i det hele tatt dette svangerskapet, men det har trolig noe med at jeg ammer minstejenta fortsatt :)
 
Er mest ømme og diggere på morgen. Ellers så er de ikke så ille som før. Den kommer og går... Ikke noe fast her
 
Kommer og går, kan sovne med kjempeømme pupper og våkne uten at jeg kjenner noen ting også kommer det tilbake utover dagen. Varierer veldig :)
 
Høres ut som det varierer litt hos dere også. De kan liksom føles helt fine det ene sekundet, men plutselig er det kjempevondt igjen hvis jeg kommer nær noe :p
 
Høres ut som det varierer litt hos dere også. De kan liksom føles helt fine det ene sekundet, men plutselig er det kjempevondt igjen hvis jeg kommer nær noe :p
Ja jeg tror det er ganske normalt :) kvalmen kommet og går også... Og etterhvert vil det jo avta og bli erstattet med andre plager.. Kynnere, halsbrann etc :p
 
Back
Topp