kommer nok inn igjen her til uken eg

VilSåGjerne

Forumet er livet
ser ikke bra ut no, blør kjempe masse no....

så jenter,eg kommer snart inn igjen til dere

Neeeeeeiiiiiiiiiiiiiiii!!!! Det var trist å høre vilsågjerne! Var jo sånn som skjedde med meg sist forsøk å, fikk posetiv test men begynte å blø...
Heldigvis har du flere sjanser selv om det kanskje er lite til trøst nå.

Mange mange trøsteklemmer fra kate

Uff, så fryktelig dumt vilsågjerne!!Men er du sikker på at håpet er helt ute? Jeg har en venninne som blødde i STORE mengder i begynnelsen av svangerskapet (mye mer enn ved vanlig mens), og alt var fint ved ultralyd i uke 7/8. Så det går faktisk an..

Har du forresten fått svar på blodprøven du tok her om dagen?

Sender deg en stor trøsteklem

Off da dette er fryktelig trist at du har begynt å blø mer nå, vi hadde jo alle håpet at du skulle bli skikkelig stor og fet rundt magen til høsten da.

Men velkommen tilbake i en vemodig situasjon, du hvet iallefall at det funket så langt, så da er det stor sjanse for at det klaffer 100% nestegang. Har egentlig lyst til å si at alt håp er ikke over enda, men det er kanskej bedre å være fornuftig og heller prøve å rette blikket forover igjen. Men som noen sier det går ann da, men det er unntakene som blør så mye så tidlig.

Gir deg en skikkelig bjørneklem jenta vår og velkommen tilbake hit, men det hadde jo vært bedre om det bare var på besøk da.

ORIGINAL: Ivara

Neeeei! [:(][:(][:(]

Har ikke ord, men tilbyr en klem. Vet det er en mager trøst...

Signerer denne..[&o]

ORIGINAL: twinanne

Off da dette er fryktelig trist at du har begynt å blø mer nå, vi hadde jo alle håpet at du skulle bli skikkelig stor og fet rundt magen til høsten da.

Men velkommen tilbake i en vemodig situasjon, du hvet iallefall at det funket så langt, så da er det stor sjanse for at det klaffer 100% nestegang. Har egentlig lyst til å si at alt håp er ikke over enda, men det er kanskej bedre å være fornuftig og heller prøve å rette blikket forover igjen. Men som noen sier det går ann da, men det er unntakene som blør så mye så tidlig.

Gir deg en skikkelig bjørneklem jenta vår og velkommen tilbake hit, men det hadde jo vært bedre om det bare var på besøk da.

Ser nå at det ble litt dumt det jeg skrev isted vilsågjerne[8|] Det er som twinanne sier unntakene som blør så mye, så blir jo veldig dumt å gi deg for høye forhåpninger. Syntes bare det er så trist at det ble sånn, og så tenkte jeg at kanskje siden du hadde satt inn to egg, så var det det ene som nå faller fra. Men trøsteklemmen står jeg fortsatt for, selv om jeg vet at det er mager trøst.

så innmari trist vilSåGjerne
 ta vare på deg selv nå, men vi er her for deg vi..

takk alle sammen.

men akkurat no ser det ut som at alt går helt gale, murringer i magen og i ryggen og kjempe masse blod....

Uff, vilsåsgjerne. Dette er jo forferdelig å oppleve da. Håper så inderlig at du er av unntakene som blør mye i begynnelsen av svangerskapet, eller at den ene spiren fortsatt klorer seg fast. Håper så inderlig at ikke alt er over for deg. Uansett så sender jeg deg en kjempe klem og skal krysse fingre og tær for deg. Har du fått tatt 2 blodprøver nå? Masse masse lykke til, tenker utrolig mye på deg.Stor klem

Neeeeeei vennen[:(]
Æ får ondt i magen av å høre sånt[:(] Tenke så ofte på dæ for tida, så denna tråden sku æ ønske ikke hadde behøvdes å skrives...

Men du; kan det være sjanse for at det bare e ett egg som ikke klarte å feste sæ no da?
Skjedde vel med Nesing - så æ håpe at det e det som e årsaken og at ett gullegg fortsatt e der:)

ORIGINAL: kate

Neeeeeeiiiiiiiiiiiiiiii!!!! Det var trist å høre vilsågjerne! Var jo sånn som skjedde med meg sist forsøk å, fikk posetiv test men begynte å blø...
Heldigvis har du flere sjanser selv om det kanskje er lite til trøst nå.

åååååå dokkar e så gode[:(]

tar nok den endre blodprøven på mandag,får vel ta meg en legetime så eg får en sykemelding[:(]

no venter eg sånn på samboer,han e på vei hjem og er hjemme om noen timer,
trenger han sårt no[:(]

Ja, det er ikke noe tvil om at du skal sykemelde deg nå. Godt at du får samboeren hjem sånn at du har han i nærheten, det er ikke greit å være alene i en sånn situasjon.. Stor klem fra meg

Ånei vennen min! Dette var ikke den tråden jeg ønsket å finne.

Har ikke ord.

Klem fra Hildegunn

Uff...dette var ikke bra lesing nei[:(] Håper du klarer å tenke positivt fremover og håper at blodprøvene kan vise at det fortsatt er noe der. Du får prøve å slappe av med samboer og vente på svar på prøvene dine. Krysser fingrene for at det ikke har gått galt iallefall....håpe håpe håpe

Ånei!!!!!! Jeg vet ikke hva jeg skal si, dette må jo være ufattelig vondt, og ord strekker ikke til. Sender deg en stor trøsteklem, og håper du og din kjære søker sammen i denne sorgen og tar vare på hverandre. Og husk: Vi jentene her er her når du trenger oss. Det er stort sett alltid noen pålogga, så om du trenger noen å snakke med så er det jo bare å komme hit. Vi er her for å støtte hverandre.

ORIGINAL: Ivara

Neeeei! [:(][:(][:(]

Har ikke ord, men tilbyr en klem. Vet det er en mager trøst...

å nei .....

Uff, detta var trist[&o]  

NEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Ikke si det da... Det var en forferdelig nyhet!!!

NEINEINEI!!!

Back
Topp