Kommer nissen til dere i år? :)

Orly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2016
Jeg sliter rett og slett med å finne en til å være nisse hos oss i år. Får helt vondt i magen! Det blir isåfall første gang. Men, tenker litt som så at lillebror er enda i magen, og vesla blir 9 på nyåret... Selv om det hadde vært gøy, så kan det være at det kanskje ikke er vits å "stresse med" å få tak i en som kan nisse litt for oss. Kanskje det holder at nissen legger igjen en gave ved grøtskåla? Eller evt andre tips?
Får dere besøk i år/hvert år?

Håper på det ;) Morfar tar nok oppdraget her, men så er poden bare ett år.

Vet faktisk ikke, skal være hos mannens familie. Men det var sist vi var der.

Vi hadde ikke fjor, så da var nissen her på natten og satte igjen gave og la igjen et brev.

I år blir det nok en nisse

Håper det, 3åringen har i hvertfall bestilt nisse i år ;)

Jeg har gitt oppdraget til min bror i år.

Nei vi har ikke nisse og siden det blir meg og ungene blir det vanskelig å stikke av for å være nisse :P

Tror ikke det blir nisse i år skal på besøk på julaften. Men neste år har jeg bestilt nisse :)

Tviler på det. Det eneste barnet kommer til å være 1-2 uker gammelt :p

Litt usikker. Men tror oldemor har ordnet med en nabo:)

I år må vi vel ha nisse da de små nevøene mine kommer:) Blir sikkert min samboer eller bestefaren.
Nissen kommer ikke når det "bare" er mine barn, de er 8 og 12:P

Blir ikke jul uten nisse! Jenta vår er 1år og 7mnd på julaften i år, så da skjønner hun mer enn hun gjorde i fjor, og godt er det for da var det moren min som var nisse med skjerf rundt ansiktet som skulle forestille skjegg og glemte å gjøre om stemmen sin hele tiden og satt bare å fniste mens hun dulla med datteren vår:p så i år må vi prøve å få noen andre til å komme innom å være nisse!:)

Vi har hatt nisse vært år, og sånn vil det fortsette i mange år til :)

Back
Topp