Kommer magen fort?

twoofakind

Flørter med forumet
Hei. 4 uker + 1 dag siden mensen kom.
Jeg har fått så uvanlig stor mage, den er "oppblåst" nederst og litt hard. Har vært sånn i 5 dager s tid.Har aldri sett den sånn. Er ganske trøtt for tida å. Kan være varmen da...
Når pleier magen å bule litt ut når man er gravid?
 
Hei Lillego!

Har du tatt en test? Aner ikke hvor fort magen kommer. Det er vel svært individuelt??
 
Er nok sånn det skal være det[:)]
Jeg og merket tidlig at magen blei oppblåst. Venninna mi er 16 uker på vei, og faktisk ganske stor. Veldig individuelt.

Nyt tiden, og mange lykkeønskninger til deg fra meg...
 
Når magen kommer er forskjellig fra person til person. Hos meg kom magen ikke før i rundt uke 20, men så spratt den ganske kraftig ut når den først kom også da [:)]
 
Jeg fikk mage samtidig som jeg ble gravid omtrent..Vanskelig å holde skjult da ja..[:D]
 
Hei hei, tok en test i går morges(tirsdag). Den var negativ[:@] Venter på mensen i disse dager.
Vil ikke ha for høye forhåpninger, men først hadde jeg veldig mensenlignende smerter i 5 dager, så etter det har magen kommet. De smertene er borte nå... Begynner lett å grine å for tiden.
Ikke lett å skjule at man er gravid med en sånn mage nei, har som regel ikke noe mage. er 170 og 59 kg.
Godt at arbeidsklærne mine er ganske vide[;)]
 
Hm.. Det kan være luft og det kan være livmora som begynner å vokse. Det skjer jo etter ca 14 dager etter unnfangelsen vist jeg ikke tar helt feil..
Jeg fikk også tidlig mage.. jordmora trudde jeg ahdde tvillinger da jeg var på første kontroll hos henne
 
Heisann. Vanskelig og si detta, håper du får en positiv test snart. [:)]
Til meg tok det laaang tid før det ble mage med førstemann, men andre gangen merka jeg den veldig tidlig.

 
Jeg fikk og mage ganske tidlig. I begynnelsen såg jeg bare oppblåst ut, men gikk etterhvert over til "gravidmage". [:)]
 
Du kan jo evt ta en ny test om noen dager igjen! Husk at man kan ha mensen selv om man er gravid! Jeg hadde det.

Lykke til[:)]
 
Min mager er også sånn! Til sammenlikning så er jeg 1.76 og 61 kg. Ingen mage, men nå er den oppblåst og hard helt nederst over trusekanten. Har i tillegg fått litt småkviser... MEN, er redd for å håpe for mye. Fallhøyden er så innmari stor...
 
uff bedre lykke neste gang!
Når jeg trykker på området under navlen så er det noe som er litt hardt og litt ømt å trykke på. Noen som har opplevd det?
Mister masse hår om dagen, lest at d er et tegn også. Har dere opplevd det?
Er ikke så gøy å ha for store forhåpninger men... blir så innmarri skuffa hvis mensen kommer [:@]
Skal teste snart....
 
Back
Topp