Kommer julenissen? Hvem er nissen?

Nissen kommer og er enten min bror (og mannen går dit) eller min far om han feirer hos oss eller min bror

Et år når vi var hos svigermor var hun nisse. For å si det sånn. Utrn nisseklær eller lue (men en rød anorakk) og så komplett manglende evne til å ikke avsløres at både toåringen og fireåringen skjønte det var bestemor på sånn ca et halvt minutt. Hun feirer tidvis hos oss, men nisse er hun ikke nei.

Nei, de "holder på med" nissen i bhg, og det holder.
Junior er skeptisk til "maskenisser," men siden svigerfar er besatt av tanken på å være nisse, skal han få snike seg ute på verandaen og legge igjen en pakke på dagen på julaften.
Da er det nok avstand til at junior ikke blir redd. Nå er han også såpass stor at han forstår litt bedre at noen ting bare er på liksom, og det er litt viktig for oss. :)

Vi har ikke maske-nisse da, men stort skjegg, utlån av briller og lua langt ned i ansiktet og litt sånn

Ja, pleier å være svigerfar som er julenissen når vi feirer med min mann sin familie som vi gjør annenhvert år :santa Hadde min far levd så hadde han fått den oppgaven når vi feirer med min familie :Heartred

Nei, her blir det ingen nisse i år da vesla er redd. Vi skal heller ikke være med flere barn så da står vi over.

Vi har litt delte meninger[emoji6] Jenta er fremdeles litt redd nissen, selv om hun heldigvis ikke gråter av pyntenissene i butikkene lengre, så jeg mener det går an å vente et år til. Pappaen mener det er et must. Han har halvveis avtale med tidligere nabo om å bytte på å være nisse hos hverandre, men jeg mener han heller kan holde seg hjemme, hun vil heller ha pappaen sin her enn nissen. Tror jeg.

3-åringen har snakket om nisse siden 1. desember, så vi tenker at nissen nesten må ta seg en tur etter middag på julaften[emoji4] Vi blir mange her på julaften, så vi får se hvem som tar på seg rollen som nisse[emoji4]

Back
Topp