Kommer jeg til å klare å juge?

LillTrille

Glad i forumet
I dag skal jeg på sommertur med jobben..  Og der blir det servert reker og hvitvin, og jeg pleier jo ikke å være vond og be... Men blir jo lite av det nå da;;) Jeg har nedsatt nyrefunksjon så jeg tenkte kanskje jeg skulle skylde på det, og si jeg har hatt noen dårlige prøver i det siste;)
Men som jeg gruer meg... For jeg er så ræææva til å juge!! hehe
Håper alle får en knall dag i masse sol;;)

Lykke til!
Fortell oss hvordan det går da! Jeg skal på rekefest med jobb neste helg, og leeeter etter unnskyldning for ikke å drikke.. har liksom ikke så lyst til å fortelle de enda :)

sliter litt m det samme.. Skal egentlig i utdrikkningslag i dag, og jeg sliiiter litt.

Er det ikke bare og si at man går på medisiner for noe da..? :) Her har jeg ikke det problem drikker veldig sjelden ingen som reagerer på det..Skal på revyforstilling i kveld, men skal nok bra og komme seg unna og  ikke fortelle noe..;)

Lykke til, håper du klarer det :)

Tror ikke det blir vanskelig å holde det skjult gangen her, har en liten en å skylde på, sier bare at jeg ikke er i form til å drikke eller at jeg må passe ungen ;p

Det gikk forbausende bra trur jeg , bortsett fra en kollega dro meg til siden å spurte meg... Han hadde sett det i øynene mente han hehe

Men det er værre med dugnaden i morgen, der vi skal male... har hørt det ikke er så bra så må finne en unnskyldning;;) hehe

Back
Topp