Kommer jeg inn hit?...

rmop89

Flørter med forumet
8 dager iver mensen, superkvalm 5 dager i strekk men kun på morgen. Hjertebank og jeg begynner å lure på om det er en liten spire som overrasker oss men jeg har ikke turt å teste ennå.. Hadde en SA januar 2011 og det knuste meg rett og slett så er vel redd for å bli gravid for jeg klarer ikke tro jeg klarer å holde på en spire :(

Ta deg en test! Dette går bra, det må det bare!
Jeg har troen på at det skal gå fint, og jeg mistet min gutt for 15 uker siden kun 6 dager før termin!
Vi skal klare det denne gangen og er du gravid så er jo det kjempe koselig :)
Vi får støtte hverandre så går det nok bra.
Håpet er det INGEN som kan ta fra oss <3

nei huff så ufattelig trist.. Men at håpet fortsatt er der er det viktigste!! Tester på fredag da jeg ikke får kjøpt test før det. Men jeg føler meg virkelig gravid og det har jeg ikke gjort før krysser fingrene selvom dette er langt fra planlagt, men samtidig har det ligget i underbevisstheten at baby passer perfekt i livet vårt nå <3

Jeg håper for dere at du har en spire i magen din <3 og hvis du er 8 dager over ikm så er det bare en ukes tid til babyen hjerte begynner å slå og da avtar spontanabort sjansen noe...
Satser på vi får babyene våres i september friske , levende og høylydte ;)
klem til deg
og lykke til med testing på fredag :)

Krysser fingre for positiv test fredag!!

Takk takk :) Håper <3 Men samboeren vet ikke engang jeg er sent ute med mensen enda så hvis det blir positivt vil jeg lage en skikkelig morsom overraskelse til han :D *håper*

Lykke til med testing:) du er hjertelig velkommen hit:)

Sent from my GT-P5110 using BV Forum

Back
Topp