Kommer innom en tur...

MrsMeoh

Gift med forumet
Hei jenter :)
Håper alt står bra til med dere??? :)

Jeg tenkte jeg skulle gi meg selv lov å komme innom en tur i dag. Etter jeg fikk vite at jeg kanskje kommer til å miste, så har jeg ikke tillat meg selv å "være gravid", om dere skjønner. Har unngått mat man skal holde seg unna osv - men ikke mer enn det. Livredd for å jinxe alt sammen.

Jeg er fortsatt gravid, har ikke kommet en dråpe blod enda. Er trøtt som et uvær, svimmel så jeg holder på å gå i bakken, og jeg har vært mer småkvalm og uvel.. Tenker at noe av dette kan komme av at jeg er nervøs også, tørr ikke tenke at det er svangerskapet.

I morgen er det en uke til den neste ultralyden. Jeg er redd, og gruer meg. Tenker at om jeg ikke blør ut før den tid, så er det dødt. Forbereder meg på en ny tur til Trondheim med innsett av et annet embryo, vi har jo tre i fryseren. Håper jo såklart at det skal gå bra denne gangen, men jeg tørr ikke håpe for mye.

Ble labert og tungt å lese dette sikkert... Avslutter med å si at jeg har hatt en fin påske da. Vært hjemme hos mamma noen dager, gjør godt når vi sees så sjelden :)

Nei vennen :( <3
Dette var ikke greit å lese... Har ikke fått med meg dette, hvorfor har du disse tankene om at spiren er død? 
Håper det ikke stemmer <3<3<3<3
stooor klem

Godt å høre at du har hatt en fin påske i det minste. :-) Skjønner godt tankegangen din, men krysser fingrene for at dere får positive nyheter på neste ul. Slike undre har jo skjedd hos novemberdamer før! Lykke lykke til uansett!!

Hyggelig at du kommer innom her! Vi må aldri gi opp håpet kjære deg:) Som det har blitt sagt tidligere så har det skjedd mirakler her hos novemberdamene før!! 

Jeg håper virkelig at alt står bra til med den lille og at du får gode nyheter på neste ul! Jeg skjønner godt du ikke har tillatt deg selv å være gravid, jeg hadde nok vært på helt lik måte!

krysser fingre og tær på at du ikke blør og at ved neste ul ser du en velutviklet liten reke:)

Julia09 skrev:
Nei vennen :( <3
Dette var ikke greit å lese... Har ikke fått med meg dette, hvorfor har du disse tankene om at spiren er død? 
Håper det ikke stemmer <3<3<3<3
stooor klem

Jeg var på denne tidlige ultralyden IVF'ere skal ha. Var der den 3. April, og det var ikke helt som det skulle der inne visst... Var flere millimeter avvik på hvor jeg skulle vært i svangerskapet.. Embryoet var lite, kanskje ca en uke bak skjema (dette er noe vi har regnet på her hjemme, er ikke sikkert det stemmer helt...). Det fantes hjerteaktivitet, men legen var ikke optimistisk. Fikk en innføring i hvordan en SA foregår.. Han sa det kunne gå begge veier, men hovedvekten lå på å miste.

Skal på ny ultralyd den 17, klokka 13.00... Man kan si at madammen er rimelig nervøs! Derav tankene rundt dette med død spire osv....

Takk for klemmene vennen <3 <3 <3 <3 <3
Godt å se at du fortsatt er her inne :D

Takk for støtten jenter

Jeg fortsetter å krysse alt for at det er en liten mirakel-spire der inne <3

rotehuet skrev:
Jeg fortsetter å krysse alt for at det er en liten mirakel-spire der inne <3

Takk for det

Krysser, krysser fingrene fingrene for at alt står bra til med lille spiren likevel <3

Stor klem til deg <3

off,håper at deres lille under klorer seg fast å at alt er bra:-) x fingre og tær xxxx

Jeg forstår godt at du er bekymret. men jeg vil bare si at jeg var på UL torsdag 29, å da så legen kun et tomt fosterannlegg, så jeg innstilt meg helt og holdent på at jeg kom til å måtte ta en utskrapning. Jeg tok to hcg målinger, å det var egentlig ikke så bra resultater, men sa til meg selv at det kunne være fordi det var under 24 timer i mellom målingene, å det skal vel være 48? Uansett skulle jeg komme tilbake den 3 april for å dobbeltsjekke før utskrapning (dette har jeg gjort 3 ganger før).
Når jeg kommer til ny kontroll, undersøker hun livmoren med henda, så sier hun, ja nei det er alt for lite i forhold til lengden på svangerskapet. Men vi ser med ul uansett. Å der lyste det i mot oss et bankende hjerte og fosteret var akkurat like stort som mine egne beregninger. 17mm. 8+4. Grunnen til at jeg skriver dette, er at jeg ser du har termin 3-4 dager etter meg. å du var på ul samme dag ca? Å de så jo et bankende hjerte sant.
Det synes jeg virker ganske lovende jeg :-)
Krysser alt jeg har for deg :-) Klem

Vesle Helmine skrev:
Jeg forstår godt at du er bekymret. men jeg vil bare si at jeg var på UL torsdag 29, å da så legen kun et tomt fosterannlegg, så jeg innstilt meg helt og holdent på at jeg kom til å måtte ta en utskrapning. Jeg tok to hcg målinger, å det var egentlig ikke så bra resultater, men sa til meg selv at det kunne være fordi det var under 24 timer i mellom målingene, å det skal vel være 48? Uansett skulle jeg komme tilbake den 3 april for å dobbeltsjekke før utskrapning (dette har jeg gjort 3 ganger før).
Når jeg kommer til ny kontroll, undersøker hun livmoren med henda, så sier hun, ja nei det er alt for lite i forhold til lengden på svangerskapet. Men vi ser med ul uansett. Å der lyste det i mot oss et bankende hjerte og fosteret var akkurat like stort som mine egne beregninger. 17mm. 8+4. Grunnen til at jeg skriver dette, er at jeg ser du har termin 3-4 dager etter meg. å du var på ul samme dag ca? Å de så jo et bankende hjerte sant.
Det synes jeg virker ganske lovende jeg :-)
Krysser alt jeg har for deg :-) Klem

Takk for at du har tatt deg tid til å skrive alt det for å dele egen erfaring - gjorde godt å lese det. emoticon
Aner du hva som gjør at det kan være slik noen ganger? Blir litt tullerusk av å ikke forstå hva som egentlig foregår her kjenner jeg...

Til dere alle sammen, TUSEN MANGE TAKK FOR STØTTEN DERES

Bare hyggelig om det kan hjelpe deg litt .
Jeg vet ikke hva det kan være, annet enn at jeg tror rett og slett noen leger er flinkere til å finne det de leter etter enn andre? Enkelte er litt kjappe når de undersøker? Jeg har vært til maaaaaaaaaaaaaaaange ultralyder, å det er ikke tvil om at noen måler litt merkelig. Å jeg har tatt meg i å tenke at jeg kanskje har hatt utskrapninger pga ma, som kanskje ikke en gang har vært ma?
Jeg håper du bare har vært utsatt for en "feilmåling" Jeg tenker at så lenge det var et lite bankende hjerte der, så må det være lov til å håpe

Back
Topp