Kommer innom en tur :)

Frk.Hønemor

Elsker forumet
for å fortelle at jeg har vært på ul i dag, og alt så perfekt ut[:D]
Jeg ble så lettet for har vært veldig redd for om det skulle være noe galt. Jordmora kom frem til akkurat samme termin som meg, 14 April.

Hun synes det så ut som ei lita tulle, men turte ikke si noe helt sikkert da[:)]
Har tenkt å ta en 3d ul seinere så da får vi forhåpentligvis vite det 100 % sikkert.
Så sa jordmora flere ganger at hun synes babyen ligner på mamman sin i profil[;)][:)]

Nå skal jeg prøve å nyte dagene fremover[:D]

Gratulerer så mye,og nyt svangerskapet[:D]

jeg fikk gutt nr 2 14 april i år[:D]

ORIGINAL: solo super

Gratulerer så mye,og nyt svangerskapet[:D]

jeg fikk gutt nr 2 14 april i år[:D]

Og akkurat nå skjønte jeg hvem du er,byttet nick og jeg var borte fra bv en stund,så har ikke fått med meg det.
koselig at du stikker innom,du vil alltid være en av oss her inne og tror ikke noen kommer til å glemme deg..

fantastiske nyheter!!! veldig glad på dine vegner!!
kos deg og nyt svangerskapet[:)]

så godt å høre!!:) nå får du kose deg og nyyyyte tiden fremover!:) det fortjener du![:)][:)][:)]

Åå så fantastisk!

Jeg tror du for alltid vil være en del av livet til oss som ble kjent med deg her inne. Jeg er nesten aldri her inne mer, men kjente deg igjen på signaturen ;)

ORIGINAL: Undrende85

Åå så fantastisk!

Jeg tror du for alltid vil være en del av livet til oss som ble kjent med deg her inne. Jeg er nesten aldri her inne mer, men kjente deg igjen på signaturen ;)

Må signere denne...!
Ønsker dere alt det beste i tiden fremover!

Back
Topp