MonicaM Elsker forumet Mailykke <3 13 Sep 2013 #1 Hei alle sammen! Da kan jeg flytte inn her. Har termin 17. mai (!). Jeg er fra Fredrikstad (og bor her), men skal føde på Rikshospitalet. Er 30 år, og har ei jente fra før, født i august 2010.
Hei alle sammen! Da kan jeg flytte inn her. Har termin 17. mai (!). Jeg er fra Fredrikstad (og bor her), men skal føde på Rikshospitalet. Er 30 år, og har ei jente fra før, født i august 2010.
LF<3 Elsker forumet Tilgangsansvarlig Mailykke <3 VIP Februarhjertene2017 13 Sep 2013 #3 Gratulerer så masse
M mamsen;) Forelsket i forumet Mailykke <3 14 Sep 2013 #9 Gratulera Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
MonicaM Elsker forumet Mailykke <3 14 Sep 2013 #12 Tusen takk Vi har en laaaang vei foran oss med morkakeprøve, fostervannsprøve osv, men vi krysser fingrene for en liten frisk spire
Tusen takk Vi har en laaaang vei foran oss med morkakeprøve, fostervannsprøve osv, men vi krysser fingrene for en liten frisk spire
KajaSH Glad i forumet 14 Sep 2013 #13 Gratulerer så mye Håpe spriene våre en dag blir til sterke søte små som kan leke på domkirkeplassen
Edina Filosofen Mailykke <3 18 Sep 2013 #15 Hei! Gratulerer og velkommen! Jeg har også (foreløpig) termin 17. mai, så det kan bli interessant. lykke til videre i svangerskapet.
Hei! Gratulerer og velkommen! Jeg har også (foreløpig) termin 17. mai, så det kan bli interessant. lykke til videre i svangerskapet.