Kommer inn til dere igjen

Svane92

Forelsket i forumet
Vett ikke om dere husker meg, men var bare her inne enn kort tid da det lykktest ved første forsøk med ivf. Gleden har desverre tatt enn brå slutt... Hadde ekstreme smerter i maven og ingen blødning. Ble kjørt inn i ambulanse til sykehuset, det viste seg att det var gradivitet utenfor livmor. Ble haste opperert og måtte fjerne den ene egglederen.
Så da var jeg tilbake hos dere igjen :-) håper og komme fort i gang igjen og at det går bra neste gang! :-)

Ånei, så utrolig leit å høre! Kan tenke meg det var en ekstremt skremmende hendelse med operasjon og alt. På toppen av det grusomme ved å miste lille frøet. Føler med dere! Ønsker deg (dessverre) velkommen tilbake! Klem!

Akkurat vært gjennom d samme, men jeg hadde blødning etter cytotec som ikke ville stoppe.. Fikk også kjempevondt og d viste sg at det var exu..fjernet venstre eggleder forrige lørdag :-) har eggløsning nå så håper mensen kommer om ca 14 dager :-) velkommen tilbake og lykke til videre, neste gang sitter den på riktig sted for begge to :-)

Akkurat vært gjennom d samme, men jeg hadde blødning etter cytotec som ikke ville stoppe.. Fikk også kjempevondt og d viste sg at det var exu..fjernet venstre eggleder forrige lørdag :-) har eggløsning nå så håper mensen kommer om ca 14 dager :-) velkommen tilbake og lykke til videre, neste gang sitter den på riktig sted for begge to :-)
Takk for det! Måtte spiren sitte på riktig sted for oss begge to ja! :-)

Huff! Det var trist! Håper alt står bra til nå og at kroppen er klar for nytt forsøk :) Velkommen tilbake :)

Kjempetrist:-( klem til deg, og masse lykke til videre.

Dette var ingen god lesning! <3 krysser fingre for at du snart er gravid igjen! :)

Så trist å høre :( Håper det går hele veien på neste runde! :D

Så trist å lese :Heartred Håper spiren snart sitter igjen:)

Så leit at det skulle ende på denne måten. Stor klem til deg.

Åh. Så forferdelig trist. :( Håper du lykkes snart med en spire som blir til termin. ♡

Uff, så fryktelig at det skulle ende på den måten :(! Håper du kommer deg raskt, både fysisk og psykisk, og at neste forsøk gir et helt annet resultat! Sender deg en god klem.

:sad010Så trist! Huff! Kan nesten ikke forestille seg.
Håper det ordner seg for dere neste gang, så får dere prøve å tenke på hvor sterke dere blir når dere en gang blir foreldre som har vært gjennom noe slikt.

Back
Topp