Kommer inn hit jeg... ;-)

Ulva

Forumet er livet
Etter å ha blødd i julen og trodd at forsøket gikk galt, så har jeg teste positivt!! Weee!! Endelig etter mange års venting! Nå gjenstår det bare å få bekrefta blodprøven, selv om vi egentlig ikke er i tvil lengere. Er sååå glaaaaad!!! :-D
Hvordan regner dem ut på hvor langt man er på vei, ved ivf forsøk?

Gratulerer! Hvor hører du til? Kan sikkert finne det ut et sted, men jeg blir helt forvirret av alle trådene her inne. Jeg har også blitt gravid via IVF, og lurer på det samme som deg. Holdepunktet mitt er egentlig at legen har skrevet når jeg skal slutte med medikamenter, og da satte han datoen åtte uker etter innsett og sa at det var uke 10.
Så er det vel 40 uker og to dager totalt?
Satte du inn ett eller to? Fersk eller frys? Jeg har to frosne inni her. Vet ikke om det er ett eller to som har festet seg, men hadde tidlige og tydelige tester:)

Kjære vene... ikke si jeg gledet meg for tidlig... har begynt å blø igjen. Satser på at det er helt ufarlig...men merker jeg blir litt stressa av dette...

Gratulerer! Hvor hører du til? Kan sikkert finne det ut et sted, men jeg blir helt forvirret av alle trådene her inne. Jeg har også blitt gravid via IVF, og lurer på det samme som deg. Holdepunktet mitt er egentlig at legen har skrevet når jeg skal slutte med medikamenter, og da satte han datoen åtte uker etter innsett og sa at det var uke 10.
Så er det vel 40 uker og to dager totalt?
Satte du inn ett eller to? Fersk eller frys? Jeg har to frosne inni her. Vet ikke om det er ett eller to som har festet seg, men hadde tidlige og tydelige tester:)

Satte inn to ferske egg. Var de eneste eggene som ble befruktet, så da tok vi sats og gikk for begge. Hører til Tromsø.

Last edited:
Får svar på blodprøven i morgen, men er egentlig ikke i tvil lengere om at det er en (eller to) i rugekassa. Siste g-test var knall positiv, jeg er kvalm, vonde pupper og småvondt bekken. Selv om jeg blør litt innimellom enda, så beroliget legen meg med at det er ganske normalt i første trimester, og at jeg bare skal senke skuldrene og ikke stresse med det.

Jeg fikk termindato utifra når egg ble tatt ut.
Da regnet de befrukningsdato 7.november, så ble termindato 3. August 2015

Gratulerer så mye med lille spiren :)

Back
Topp