Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk. Da er det bare å håpe at testene blir sterkere de neste dageneGratulerer
Tok en test i går, ble svak positiv
Ut i fra babyverden.no så blir terminen rundt 2 februar
Gratulerer til deg også spennendes detteGratulerer! Tok også en test 17 mai som viste svakt positiv og en til i dag som viste en ganske sterk strek. Foreløpig termindato er 1.februar 2017.
Gratulerer til deg også spennendes dette
Gratulerer ! Har et lite håp om å komme inn her jeg også...Tok en test i går, ble svak positiv
Ut i fra babyverden.no så blir terminen rundt 2 februar
Gratulerer så masseGratulerer! Tok også en test 17 mai som viste svakt positiv og en til i dag som viste en ganske sterk strek. Foreløpig termindato er 1.februar 2017.
Har en gutt fra mars 2015 så blir litt under 2 år i mellom visst alt går som det skalVeldig! Denne gangen føler jeg meg også veldig gravid allerede. Litt sånn småuggen, svimmel og trøtt så ble faktisk ikke så overrasket over at testen var positiv. Men veldig glad da! Har du noen barn fra før eller? Har ei jente fra februar 2015 her.
TakkGratulerer så mykje, og velkommen inn som førstemann i Februar 2017
Trur du vil få positiv i morgen om du tarVis vedlegget 178285
Fortsatt svak strek, men den har blitt sterkere enn den jeg tok for 2 dager siden . Og denne er tatt med ettermiddags urinen
Når tror dere jeg vil få positiv på Clearblue digital ?
Da skal jeg klare å holde meg til søndag morgenTrur du vil få positiv i morgen om du tar
GratulererHar selv tatt test, 2 feb er visst termin