kommer inn her :)

Duskregn

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
hei :) jeg fødte en gutt i april i år å fant ut for noen dager siden at jeg er gravid igjen :) hadde første dag i siste mens 27.august men aner ikke hvor langt jeg er på vei.. har time til legen min på fredag så da får jeg forhåpentligvis vite hvor langt jeg er kommet å når termin blir :) har hatt 5 sa`er siden 2009 så jeg håper spiren holder seg inne i 9 mnd :)

kan også nevne at jeg er veldig usikker på lengden på syklusen min men det er ikke mer enn 32 dager ivertfall..

Gratulerer så mye med graviditeten! :D Håper spiren klorer seg fast.

Velkommen inn hit! :D :D Og gratulerer! Jeg hadde også første blødningsdag siste mens 27. august. Har hatt 28 dagers sykluser da, og har fått en forløpig termin 5. juni :) :)

hei :) jeg fødte en gutt i april i år å fant ut for noen dager siden at jeg er gravid igjen :) hadde første dag i siste mens 27.august men aner ikke hvor langt jeg er på vei.. har time til legen min på fredag så da får jeg forhåpentligvis vite hvor langt jeg er kommet å når termin blir :) har hatt 5 sa`er siden 2009 så jeg håper spiren holder seg inne i 9 mnd :)

Gratulerer så masse og velkommen :D

Sitter på appen ;)

da har jeg vært til legen å fikk vite at termin ble 5 juni her også :) er da 4+3 i dag :)

Back
Topp