Kommer inn her eg

lille_pus

Gift med forumet
Da kommer eg inn her, foreløpig termin er satt til 21. mars[;)]

Hadde ett veldig fint svangerskap forrige gang, (har en gutt, født feb. 2008) merket ikke at eg var gravid før eg var 15 uker på vei. Denne gangen er veeeeeldig annerledes, er nå sykemeldt siden eg er kvalm 24 timer i døgnet. Og eg begynner å bli rimelig lei av å ikke kunne fungerer normalt, klarer såvidt å stå oppreist uten at kvalmen kommer. Mamma prøvde å trøste meg med at hun bare var dårlig de 4 første mnd da hun gikk med meg...[8D]

Håper dette terminforumet er like kjekt å være på som feb 2008[;)]

Å gratulere så masse med lille i magen.
Og får en nydelig prins du har fra før
kjedelig at du er dårlig da.
så håper det gir seg snart så du kan begynne å fungere litt igjen..
[:D][:D]
Og velkommen inn hit..
[:D][:D]

Gratulerer og velkommen![:D]
Vi har termin på samme dag vi da, artig[;)]
i tilegg har vi begge to februar barn fra før av, bare mn datter hører til på februar 2009.

gleder meg til å bli bedre kjent med deg[:D]

GRATULERER SÅÅÅÅ MYE OG VELKOMMEN HIT [:D][:D][:D][:D] Kanskje det er en jente der inni da? [:)] Siden svangerskapet var så forskjellig fra sist[:)]

Gratulerer med spiren! å velkommen hit[;)]

Gratulerer med ny spire og velkommen skal du være! huff kjipt å ikke være i form, håper kvalmen går over litt etterhvert.
Kjempefin termindato du har forresten! [:D]

ORIGINAL: gledermeg88

GRATULERER SÅÅÅÅ MYE OG VELKOMMEN HIT [:D][:D][:D][:D] Kanskje det er en jente der inni da? [:)] Siden svangerskapet var så forskjellig fra sist[:)]

Vi håper jo på en jente, siden vi har en gutt fra før. Hvis ikke må vi prøve på nr 3[8D]

Gratulerer så mye

Gratulerer så mye med spira![:)]
Håper formen din blir bedre snart, ikke noe greit å være så dårlig!

Gratulerer så masse!! Håper formen bedrer seg snart, er ikke noe stas å være kvalm og uggen om dagene.

Gratulerer så mye med spiren[:D] 

Velkommen hit [:)]

Gratulerer med spiren og velkommen inn hit [:D]

ORIGINAL: Fru Fortuna

Gratulerer så masse!! Håper formen bedrer seg snart, er ikke noe stas å være kvalm og uggen om dagene.

Back
Topp