Kommer ikke igang...

Gullklump

Forelsket i forumet
kommer ikke igang i dag.... nydelig og bare sitte her........... Synd det ikke skjer så mye her inne på denne siden da!

Det gjør vel ingen ting :) Lag deg en kopp te og nyt formiddagen. Jeg har akkurat vært ute en tur, det er jo så deilig, friskt "gravidvær"!

Hadde det samme i formiddag, men da jeg leste denne meldinga bestemte jeg meg for å ringe rundt og prøve å skaffe meg en jobb :P Lyktes med å skaffe meg et par intervjuer, så er nå veldig fornøyd med min innsats. Nå har jeg bedre samvittighet for å slappe av resten av dagen :D

du kan komme her å hjelpe meg å pakke ned alt jeg eier og har.. skal flyttet i morgen og da må alt være pakket. er veldig skummelt. blir mange pauser.. klarer ikke jobbe like fort som før. men er snart ferdig.. har igjen to esker i stua og alt av glass og mat i kjøkkenet og klærene mine ellers er alt annet pakket ned.  

Som det sies over her - er vel ikke så nøye om en ikke kommer i gang noen dager.. Så lenge en gir seg sjøl lov til å slappe av og bare nyte sofaen.

Gratulerer med intervju! Langt frem i tid?

Og MammatilAsk: lykke til med flytting - jeg har flytta 4 ganger de siste 3 åran, og er LEI pappkasser. Flytta siste gang nå i mai, og har fortsatt ikke fått opp bilder på veggen... Ting tar tid.. Men blir bra til slutt da!

LilleMy123 skrev:
Som det sies over her - er vel ikke så nøye om en ikke kommer i gang noen dager.. Så lenge en gir seg sjøl lov til å slappe av og bare nyte sofaen.

Gratulerer med intervju! Langt frem i tid?

Og MammatilAsk: lykke til med flytting - jeg har flytta 4 ganger de siste 3 åran, og er LEI pappkasser. Flytta siste gang nå i mai, og har fortsatt ikke fått opp bilder på veggen... Ting tar tid.. Men blir bra til slutt da!

Ett intervju i morgen og ett på tirsdag. Blir bra! :)

Back
Topp