Kommer hormonene nå???

Romle

Gift med forumet
VIP
Junibarna 2015
Jeg er 19 uker på vei, og de siste tre dagene har jeg vært fullstendig ustabil. Jeg griner for alt! Stakkars mannen, alt han sier blir galt, liksom.. Jeg har ikke vært plaget av dette før nå, så jeg er litt overrasket, trodde det var i begynnelsen av svangerskapet man merket sånt mest? Og er det noe jeg kan gjøre med det?

Hormonene er nok litt i ulage hele svangerskapet.. hehe å ikke er de fornøyde med å være rare i hele 9 mnd med baby i magen.. men også etter at ungen har ploppa ut.. da kan de fort bli værre ogå :P

Jeg merker de mye nå. Spesielt sinnet (er ikke sint type til vanlig..). Jeg antar at det har sammenheng med at jeg er sliten også. Kjenner det er på tide å trappe ned nå..

*Nr3iMars* skrev:
Hormonene er nok litt i ulage hele svangerskapet.. hehe å ikke er de fornøyde med å være rare i hele 9 mnd med baby i magen.. men også etter at ungen har ploppa ut.. da kan de fort bli værre ogå :P

Åh, hvor lenge skal de holde på etter at ungen kommer, da? Håper virkelig ikke jeg skal være så ustabil det neste halvåret....

Lila_ skrev:
Jeg merker de mye nå. Spesielt sinnet (er ikke sint type til vanlig..). Jeg antar at det har sammenheng med at jeg er sliten også. Kjenner det er på tide å trappe ned nå..

Uff, slitsomt å være sint.. Jeg gråter bare, jeg. Foreløpig.. Men jeg kom fram til at jeg i alle fall skulle sørge for å få nok søvn. kanskje det blir bedre da! :)

Tyr lett til tårene, spesielt om jeg er sliten. Humøret svinger mere også.. Så ja, hormonene er godt til stedet :)

Back
Topp