Kommer hoppene inn til dere!!

Jellybean88

Førstegangsprøver
Hei alle sammen!
Etter en svak test 13 dpo ventet jeg til i dag for å teste igjen. Billige tester sin stavtest viste svak svak strek igjen. Ble ganske skuffet. Trodde det ville være tydeligere etter 3 dager. Så sa sambo, bare ta den dyreste testen. Tok en clearblue digital og den sier gravid 1-2! Dermed kommer jeg jublene inn til dere!!
Heia til alle februarbabyer og -mammaer! :) ser frem til å bli bedre kjent med dere!

Her er bildet som viser begge testene:
ImageUploadedByBV Forum1434180969.553799.jpg

Hurra! Velkommen skal du være! Gratulerer :)

Grattis! :D

Jeg har også bare tatt billig strips, så prøvde jeg en Clear Blue i går, og der stod det IKKE GRAVID!
Gjett om jeg ble skuffa :(

Så kjøpte jeg fler, skulle egentlig vente noen dager, men ville prøve i dag tidlig alikevel, og nå var det GRAVID 1-2! :D

Takk alle sammen! :) Det er helt surrealistisk! Veldig godt å vite at jeg kan dele tanker med dere i ukene og forhåpentligvis månedene fremover!

Hei alle sammen!
Etter en svak test 13 dpo ventet jeg til i dag for å teste igjen. Billige tester sin stavtest viste svak svak strek igjen. Ble ganske skuffet. Trodde det ville være tydeligere etter 3 dager. Så sa sambo, bare ta den dyreste testen. Tok en clearblue digital og den sier gravid 1-2! Dermed kommer jeg jublene inn til dere!!
Heia til alle februarbabyer og -mammaer! :) ser frem til å bli bedre kjent med dere!

Her er bildet som viser begge testene:
Vis vedlegget 121336

Gratulerer :) Når er termin? :)

ahaa :) Hvis jeg går ut fra mens termin så er det 27 Februar. fikk posetiv test 3+0. Har med dem andre 2 barna blitt satt fram 1 uke så håper det denne gangen også :)
Jøss det var tidlig å få positivt. Kroppen din må være god på hcg-produksjon. ;) Det er vel ikke mer enn noen få prosent som føder på termindato uansett.

Back
Topp