Kommer hit til dere jeg :)

Oslo1989

Elsker forumet
Septemberbarna 2019
Tror jeg skal tørre å melde meg inn til dere etter å ha sniklest de siste ukene :)

I går var jeg på UL 7+2 og etter mye leting fant hun et lite bankende hjerte med 145 slag i minuttet :)
Ble satt tilbake til 6+4 og termin 7 september (menstermin 3.september)

Startet prøvingen sommeren 2017 og har 1 MA i uke 11 og en BO i uke 8 bak meg, så er fortsatt nervøs for at dette ikke skal gå! Men hjalp mye å se et bankende hjerte i går :Heartred:Heartred
 

Vedlegg

  • UL bilde.jpg
    UL bilde.jpg
    147,8 KB · Visninger: 38
Gratulerer så mye med bankende hjerte :Heartred:love7 oddsene blir betraktelig bedre da :love2 masse lykke til og velkommen hit :)
 
Velkommen og gratulerer så mye :D Så deilig å få se et bankende hjerte ❤️
 
Gratulerer så mye! :) <3
 
Velkommen! Husker deg fra IKM gruppa:) Så deilig å se et bankende hjerte. Skal på TUL om 3 timer og håper jeg er like heldig ! ♡
 
Gratulerer med spiren ❤️
 
Velkommen! Husker deg fra IKM gruppa:) Så deilig å se et bankende hjerte. Skal på TUL om 3 timer og håper jeg er like heldig ! ♡
Så spennende! Masse lykke til :):Heartred

Tror hun brukte godt over 5 min på finne hjertet og var egentlig klar for at jeg måtte tilbake neste uke, men så plutselig fant hun det :)
 
Gratulere så mye med graviditeten ❤️ håper alt går fint denne gangen. Velkommen hit til oss :)
 
Alt var bra, ble satt litt frem så er 8+0 i dag. Det betyr at jeg egentlig skal bytte termingruppe!(Men vil gjerne bli her).

Åå, fint å gå den veien da! Så fint at alt så bra ut også :) legene forholder seg vel til menstermin frem til OUL, så da kan du jo bli her så lenge :D
 
Back
Topp