Kommer gjerne inn hit! Noen som har testet svakt positivt , og så fått negativt? Oppdatert!!!

woordy

Flørter med forumet
Hei alle sammen =)

Jeg har ca 3 dager te ikm, og tok en billigtest midt på dagen, så på den litt å så ikke mer en en rosa strek, så gikk å gjor andre ting. Når jeg kom tilbake igjen en stund etterpå var d dukket opp strek nr 2, svak rosa. Hadde drukket en del vann så tok en ny billigtest, og denne gang kom det en enda svakere, så vitt du så den. Var jo som sakt ikke morgenurin å lurer på om det er det som gjor at det ble svakere. Tok en cb senere idag etter å ha drukket en del, å da sto det ikke gravid..

Hva tror dere?

Oppdatert:
Tok ny billigtest idag tidlig med morgenurin, og det kom opp svak strek før 5 minutter var gått. Så tenkte jeg at jeg tar sjangsen å tar en CB test også, og da lyyste GRAVID mot meg!!! Så da er jeg vel gravid tenker jeg :D

Åsa80 skrev:
Hmmm.... Vanskelig å si. Jeg ville tatt ny test om noen dager :) lykke til ! :)

Jeg også, med morgenurin :)

Lykke til :)

Vanskelig å si!  Jeg ville tatt en ny test i morgen eller om noen dager, men morgen urin.
Lykke til. 

Leser du de av innenfor tidsrommet?
Ta med morgenurin i morgen, så får du et klart svar:)

Hvis det var mer enn 5 minutter siden testen ble tatt må jeg desverre si at den testen er verdiløs og forteller ingen verdens ting. Jeg får veldig ofte svaaakt positiv på slike "søppletester" også når jeg ikke er gravid.

Når det er sagt, hvis streken kom opp innen de 5 minuttene er du gravid :) kroppen fordobler HCG nivået hver andre dag, så om du venter et par dager skal streken være dobbelt så sterk ;)

Jeg fikk selv svaaake streker som gradvis ble sterkere, når jeg tok HCG sjekk hos legen var den på 38, en uke etter var den på 991, nå er den så sterk at teststreken aldri rekker å bli sterkere enn graviditets streken, og graviditets streken blir mye sterkere enn test streken :D
Er det HCG innen de 5 minuttene er det håp, hvis ikke kan du ta ny test ;) 

Rugekasse skrev:
Hvis det var mer enn 5 minutter siden testen ble tatt må jeg desverre si at den testen er verdiløs og forteller ingen verdens ting. Jeg får veldig ofte svaaakt positiv på slike "søppletester" også når jeg ikke er gravid.

Når det er sagt, hvis streken kom opp innen de 5 minuttene er du gravid :) kroppen fordobler HCG nivået hver andre dag, så om du venter et par dager skal streken være dobbelt så sterk ;)

Jeg fikk selv svaaake streker som gradvis ble sterkere, når jeg tok HCG sjekk hos legen var den på 38, en uke etter var den på 991, nå er den så sterk at teststreken aldri rekker å bli sterkere enn graviditets streken, og graviditets streken blir mye sterkere enn test streken :D
Er det HCG innen de 5 minuttene er det håp, hvis ikke kan du ta ny test ;) 

Søppeltester?? Er jo fullverdige graviditetstester som f.eks cb. Forskjellen er at cb har plastikk rundt seg, og evt er digital. Og er litt forskjell på hvor mye hcg de reagerer på, men søppeltester, nei ;)

JO hehe søppletester er tester som har oversteget tiden! 

På strimmeltester er det 5 minutter som er tidsrommet resultatet kan leses av, etter de 5 minuttene, er den ikke verdt annet enn søppel, dermed, søppletester ;) Før de 5 minuttene har gått er de selvsagt ikke søppletester

Takk for svar jenter! =)

Testa positivt idag 2 dager før ikm.. Så da var det noe rikitg på billigtestene igår også... Spennende!

Så gøy!!! Gratulerer med spiren!

Frøken Muffin skrev:
Så gøy!!! Gratulerer med spiren!

Gratulerer 

Gratulerer!! No trenger du ikke lure lenger ;)

Rugekasse skrev:
JO hehe søppletester er tester som har oversteget tiden! 

På strimmeltester er det 5 minutter som er tidsrommet resultatet kan leses av, etter de 5 minuttene, er den ikke verdt annet enn søppel, dermed, søppletester ;) Før de 5 minuttene har gått er de selvsagt ikke søppletester

Ser den ;)) Tenkte bare ikke på samme måte;)

GRATULERER!! :) Så bra!!:))

Gratulerer så mye :)

Grattis :)

gratulere :D

Back
Topp