Kommer forsiktig inn her :)

babygullet

Glad i forumet
Septembermødre <3
❤ Juliskattene 2018 ❤
Januarlykke 2020
Tatt maange forskjellige tester de siste to dagene, å alle har vært positive! :) er veeldig tidlig, men håper alt går som det skal :) i følge mine (bv) beregninger er jeg ca 3+3 (snart 3+4).
Tenkte å driste meg på en digital i morgen eller fredag :)

Vedlegg

• gravid.jpg
    gravid.jpg
    119,8 KB · Visninger: 52
Gratulerer! Godt å se at det ikke bare er jeg som testet tidlig [emoji6] Her var første positive 9dpo altså 3+2 [emoji28] syns jeg har vært gravid lenge, og er bare 4+2 i dag[emoji6]

Gratulerer! Godt å se at det ikke bare er jeg som testet tidlig [emoji6] Her var første positive 9dpo altså 3+2 [emoji28] syns jeg har vært gravid lenge, og er bare 4+2 i dag[emoji6]
Jeg testet første positive 9 dpo også :angelic: var da 3+1:D
Tror tiden til 12 uker kommer til å bli laaaang:schocked028

Gratulerer så mye :)

Jeg testet første positive 9 dpo også :angelic: var da 3+1:D
Tror tiden til 12 uker kommer til å bli laaaang:schocked028
Hehe ja ;)
Kanskje jeg har regnet feil da, jeg tenkte man var 2+0 ved eggløsning og derfor 3+2 9 dager etter? Men det er kanskje ikke sånn man regner?

Er det som er mest riktig. Men de regner nok fra menstermin.

Mener mest riktig og regne fra eggeløsning om man vet dato. Du har regnet fra menstermin :) men har du på dag 14 blir det jo uansett riktig

Da blir du tre dager lenger bak. Så 14 dager etter dag 19, er du 4+0 [emoji4] men leger forholder seg til menstermin da. Så du kan godt gjør det. Men du blir sikkert satt bak noen dager da[emoji4]

Hehe ja ;)
Kanskje jeg har regnet feil da, jeg tenkte man var 2+0 ved eggløsning og derfor 3+2 9 dager etter? Men det er kanskje ikke sånn man regner?
Det visste jeg ikke :D jeg hadde eggløsning 27.10 vil det si at jeg er ca 3+6 eller noe sånt da? :)

Det visste jeg ikke :D jeg hadde eggløsning 27.10 vil det si at jeg er ca 3+6 eller noe sånt da? :)
Ja det kan stemme :) men hvis du har en syklus på 28 dager med eggløsning på dag 14 så blir det det samme å regne fra mens tror jeg.

Back
Topp