Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg testet første positive 9 dpo også var da 3+1Gratulerer! Godt å se at det ikke bare er jeg som testet tidlig [emoji6] Her var første positive 9dpo altså 3+2 [emoji28] syns jeg har vært gravid lenge, og er bare 4+2 i dag[emoji6]
Hehe jaJeg testet første positive 9 dpo også var da 3+1
Tror tiden til 12 uker kommer til å bli laaaang
Hehe ja
Kanskje jeg har regnet feil da, jeg tenkte man var 2+0 ved eggløsning og derfor 3+2 9 dager etter? Men det er kanskje ikke sånn man regner?
Er det som er mest riktig. Men de regner nok fra menstermin.
Er det som er mest riktig. Men de regner nok fra menstermin.
Ja skjønner. Jeg hadde eggløsning på dag 19, så det blir ikke riktig å regne fra mensMener mest riktig og regne fra eggeløsning om man vet dato. Du har regnet fra menstermin men har du på dag 14 blir det jo uansett riktig
Det visste jeg ikke jeg hadde eggløsning 27.10 vil det si at jeg er ca 3+6 eller noe sånt da?Hehe ja
Kanskje jeg har regnet feil da, jeg tenkte man var 2+0 ved eggløsning og derfor 3+2 9 dager etter? Men det er kanskje ikke sånn man regner?
Ja det kan stemme men hvis du har en syklus på 28 dager med eggløsning på dag 14 så blir det det samme å regne fra mens tror jeg.Det visste jeg ikke jeg hadde eggløsning 27.10 vil det si at jeg er ca 3+6 eller noe sånt da?