Kommer du snart?

flower89

Andre møte med forumet
Jeg hadde egentlig termin den 25.2 og nå på tirsdag så er jeg en uke over, og må si at jeg er utrolig lei og vil bare få han ut :p men her er tingen, jeg merker nesten ingen ting, har først nå begynt å merke at jeg har noe som i det hele tatt heter bekken og at man kan kjenne noe der, har null rier what so ever, det eneste jeg merker er at han beveger på seg og at jeg har hetetokter så det holder.
Disse hete-problemene starter for ikke så lenge siden, er det normal og er det andre som sliter med det? Dette er min første graviditet så er ikke så erfaren men dette, hehe:p

Kjedelig å gå over altså! Overtidskontroll på tirsdag da?

Jeg er generelt mye varmere nå som jeg er gravid, og jeg er vanligvis den som fyrer opp varmen og kryper under dyna ;)

Kjedelig å gå over altså! Overtidskontroll på tirsdag da?

Jeg er generelt mye varmere nå som jeg er gravid, og jeg er vanligvis den som fyrer opp varmen og kryper under dyna ;)
Det blir kontroll på tirsdag ja, om den lille rakkeren ikke plutselig bestemmer seg for å komme før:)

Jeg er også latterlig varm, fryser vanlig ellers, mens nå holder jeg på å dø av varme.

Sent from my iPad using BV Forum

Hadde det slik sist gang, første gang jeg også. Gikk 8 dager over tiden, var varm og merket ingenting før dag 6-7 etter termin da riene startet. Hadde da masse energi og fikk en flott fødsel. Bare se på det positivt du og masse lykke til.

Back
Topp