Kommer DU fremdeles på LT neste år? *VIKTIG*

Trone

Gotta love ebay
VIP
Nå har det vært så stille her inne i en lengre periode at jeg trenger en oversikt over de som faktisk fremdeles vil være med på LT neste år.

Flertallet har bestemt at det blir i Kristiansand, og det er ingen som tydelig har vist interesse for å arrangere LT noen andre steder heller.
Hvis jeg skal kunne prøve å sette i sammen ett liten program, som noen allerede har spurt etter, så må jeg ha litt mer å gå på.

HVEM har tenkt seg på LT her nede i juni neste år? 

Kommer:
Trone
Beybin88
Lenore 1983
Svartengel
Lindkva
Crazy
Rachelmor
Escuro
t0mmelise
Sonic
Linda1982

Kanskje:
Pisces10
Eldorado
Ariana
Majanne
Skorpionen
Bettand
 
Jeg har selfølgelig tenkt meg dit ; ) Men om jeg får det til, er en annen sak... Men jeg HÅPER og satser virkelig på at jeg kommer : )
 
Jeg vil veldig gjerne, og trooor nok jeg klarer det :) Sett meg på kommer-listen du :)
 
Jaaa Skal leige hytte osv me. Har jo familie i Arendal mannen, så blir nok litt lengre. Skal rekke dyreparken og kose oss masse
 
Jeg har veldig lyst til å treffe dere igjen, og ikke minst treffe nye fjes :)
Det kan nok hende jeg klarer å sette bort barna til pappaen en helg altså, siden gutten er 5 måneder i Juni allerede :)
 
sett meg og på kanskje listen...skal virkelig virkelig prøve å komme denne gangen, altså!!
 


Trone skrev:
Det skal jeg gjøre majanne! Hadde vært utrooooolig kjekt!!! :D 


ja, nå er det sannelig på tide at jeg får møtt flere folk her inne! :D også har jeg jo aldri vært i kristiansand før!

 
Eh.. ja.. hva skal jeg si.. selvfølgelig skal jeg det. :D Det er planen og jeg ser ingenting som avviker fra den.
 


Pisces10 skrev:
Jeg har selfølgelig tenkt meg dit ; ) Men om jeg får det til, er en annen sak... Men jeg HÅPER og satser virkelig på at jeg kommer : )


Akkurat som eg skulle skrevet det selv... :o)
Satser på å komme, og håper ikke det kommer noe i veien! :o)
Så passer vell kanskje på kanskjelisten foreløbig?
 
Jeg kommer med mann og barn

Men det visste du jo allerede trone
 
Back
Topp