Kommer dere til å velge ett topp 100 navn til babyen?

Kommer til å velge det fineste vi finner, men det er typisk om det er på 100-listen ja :) Vi styrer selvfølgelig unna navn i familie og omgangskrets, men at fremmede folk på lista har valgt samme navn plager meg ikke ;)

Ja! Alle navn som er aktuelle for oss er såpass vanlige at de kommer inn på topp-100 :)

Ikke nå topp-liste navn her nei :) Skal kalles opp etter min oldemor og ser på ssb at det bare er 15 i norge med det navnet :)

Det navnet som er aktuelt hos oss er ikke på topp-100 nei :) Det er 604 som har det som fornavn og 444 som eneste fornavn, så ikke super sjeldent, men ikke mange som heter det heller ;) Jeg ville ikke ha fra topp-10 lista, ellers spilte det ikke så stor rolle.

Ene mellomnavnet vi ser på hvis det blir jente er på topp 10 listen. Men vi valgte navnet fordi det blir oppkalt etter bestemor til min mormor, dvs min tippoldemor. Mormor og henne hadde et spesielt bånd, likt som jeg og min mormor. Og denne babyen har termin på min mormors bursdag.

Guttenavnet vi har valgt hvis gutt, er sjeldent

Yepp!Vi venter tvillingjenter og har funnet navnene for lengst..Thea og Nora. Vi forandrer ikke navnene, blåser en lang marsj i listene. Ingen i vår omgangskrets som heter det :)

Ikke topp 100 her på første navnet men mellom navnet er nedover på lista men vi tar ikke det pga listen men det er samme navn som jeg har :)

På storebror som er født i 2015 valgte vi et navn som ikke sto på noen lister, men nå har det kommet på topp 50 lista på babyverden også. Velger et navn vi liker uavhengig om det står på toppliste eller ikke :)

Yepp!Vi venter tvillingjenter og har funnet navnene for lengst..Thea og Nora. Vi forandrer ikke navnene, blåser en lang marsj i listene. Ingen i vår omgangskrets som heter det :)
Helt enig med dere :) Storebror har toppnavnet fra sitt fødselsår, men ingen i bhg eller klassen har hatt det navnet :) Vi kommer til å velge et navn vi liker denne gangen også uavhengig av listeplass :) Kan ikke gi opp drømmenavnet bare fordi det står på en liste over fremmede barn ;)

Med første tror jeg ikke det var på listen, men så dukket det opp året etter og er nå på topp 10. Men det bryr jeg meg ikke om, vi er fornøyd med navnevalget, Axel :) Denne gangen har jeg ikke sjekket, men vi har allerede valgt navnet Samuel, om det er på listen eller ikke har ikke noe å si for oss;)

Vi higer ikke etter ett toppnavn, men finner vi ett begge liker går vi for det. Det er vanskelig nok å finne navn til lillebror :p

Vi ønsker i utgangspunktet ikke et topp 10-navn, men heller ikke et altfor sjeldent navn da etternavnet er ganske spesielt fra før... men når vi finner et navn vi begge synes er veldig fint så går vi for det uavhenging av popularitet

Back
Topp