F Fjåsa1980 September 2013 <3 7 Jan 2013 #3 Tror ikke jeg kommer til å ta den! Ingen av oss tok den forrige runde!
B babysykigjen September 2013 <3 7 Jan 2013 #3 Vet ikke, høre med legen på torsdag. Jobber i barnehage, og er utsatt for mye smitte.
Supa'Mama September 2013 <3 7 Jan 2013 #4 Jeg komme ikke til å ta den, føler meg presset fra alle ender men er så skeptisk til akkurat den vaksinen.
Jeg komme ikke til å ta den, føler meg presset fra alle ender men er så skeptisk til akkurat den vaksinen.
H hemmeligennsålenge September 2013 <3 7 Jan 2013 #5 Jeg kommer nok ikke til å ta den. blir sjelden syk og håper jeg slipper det nå også
1rosa+spire? Glad i forumet 7 Jan 2013 #6 Siden jeg er i risikogruppen og fikk Emilie i uke 29. Så blir det å rådføre meg med legen om den i dag
Siden jeg er i risikogruppen og fikk Emilie i uke 29. Så blir det å rådføre meg med legen om den i dag
S Snokern Elsker forumet 7 Jan 2013 #9 Jeg vil egentlig ikke, men en på arbeidsplassen min fikk påvist baconsnufsen på fredag. Skal til lege i morgen, høre da
Jeg vil egentlig ikke, men en på arbeidsplassen min fikk påvist baconsnufsen på fredag. Skal til lege i morgen, høre da
F Finnsikkemer Forumet er livet 7 Jan 2013 #10 nop. var høygravid forrige gang. tok den ikke da heller