Kommer dere til å gjøre ting for å sette igang?

2Mammaer2barn

Flørter med forumet
har dere ting dere tenker dere skal gjøre for å sette igang fødsel?:p

Eventuelt hva har dere tenkt å prøve :p
Og har dere erfaring med noe fra tidligere fødsel som har fungert?
 
har dere ting dere tenker dere skal gjøre for å sette igang fødsel?:p

Eventuelt hva har dere tenkt å prøve :p
Og har dere erfaring med noe fra tidligere fødsel som har fungert?
Nå er det fortsatt 11 dager igjen til termin, så det kan jo i teorien være en stund til lille melder sin ankomst. Men jeg skal ikke lyve - jeg har googlet litt forskjellig allerede :p Det er bare så synd at det er så lite som faktisk er bevist at kan fungere... Det jeg velger da, er å gå for de "tipsene" som likevel gjør meg godt! Som å gå meg en tur, et varmt bad - sånne ting som gir meg litt overskudd om det så ikke skulle ha noen annen virkning! Er så leit å ha slitt seg ut med husvask og alle slags remedier om det ikke fungerer. :rolleyes:
 
Nå er det fortsatt 11 dager igjen til termin, så det kan jo i teorien være en stund til lille melder sin ankomst. Men jeg skal ikke lyve - jeg har googlet litt forskjellig allerede :p Det er bare så synd at det er så lite som faktisk er bevist at kan fungere... Det jeg velger da, er å gå for de "tipsene" som likevel gjør meg godt! Som å gå meg en tur, et varmt bad - sånne ting som gir meg litt overskudd om det så ikke skulle ha noen annen virkning! Er så leit å ha slitt seg ut med husvask og alle slags remedier om det ikke fungerer. :rolleyes:

Jeg vaska hele huset dagen etter termin sist. Endte med at jeg såvidt klarte å gå på kvelden, skjønte ikke åssen jeg skulle komme meg ut i bilen da vi var på besøk. Så det anbefales ikke :p
 
Jeg vaska hele huset dagen etter termin sist. Endte med at jeg såvidt klarte å gå på kvelden, skjønte ikke åssen jeg skulle komme meg ut i bilen da vi var på besøk. Så det anbefales ikke :p
Ja, ikke sant! Det er akkurat det - risikerer liksom å bare pæse seg ut helt:wideyed:

Liker forøvrig godt å ha en god unnskyldning til et langt varmt bad i disse dager, da:D
 
Hatt sex noen timer før riene startet alle 3 gangene. Sex og avslapping på sofaen etterpå :p

Så nå blir det Netflix og chill hver kveld fremover:angelic::angelic::angelic::joyful::p
 
Jeg har vurdert akupunktur :) Sex har ikke fristet så mye siste månedene.. Gleder meg til mini er ute og lysten kommer tilbake :rolleyes:
 
Jeg har hatt to runder med modningsakupunktur nå. Men kan ikke si jeg merker at jeg er noe nærmere. Men så er målet mitt å bare bli litt mer moden før jeg skal bli satt i gang. Sex er ikke mannen så intr i.. når vi hadde sex så snudde frøkna seg og la seg i seteleie. Så nå som hun har snudd seg tilbake (også etter sex) så sier mannen nei. :bored::facepalm::happy:
 
Gjorde ingenting for å fremskynde sist, da startet fødselen 40+1 og han ble født 40+2. Tenker han kommer når han kommer, jeg har lite tro på at man kan gjøre så mye til eller fra for å få startet en fødsel. Så planen er som sist, ligge på sofaen og samle krefter til fødselen starter forhåpentligvis av seg selv denne gang også.
 
har dere ting dere tenker dere skal gjøre for å sette igang fødsel?:p

Eventuelt hva har dere tenkt å prøve :p
Og har dere erfaring med noe fra tidligere fødsel som har fungert?
Har prøvd å bli strippet av lege på sykehuset tre ganger nå.
Har prøvd å ha sex.
Syns ingenting egentlig hjelper.
 
Prøvde meg på 13. Etasjer med trapper nå, så får vi se da :D
 
Når har du fått time da? Kan jeg spørre hvorfor? Jeg har fått dato 13/10 :)
Fått time 8. Oktober, skulle pakke bagen. Jeg har jo fødselsangst, men jeg sa at jeg hadde hørt man ikke kunne bli satt igang pga tidligere keisersnitt. Det var visst ikke noe problem og jeg fikk time med en gang :eek: har så mye tanker rundt det at jeg skjønner ingenting... Kan ikke skjønne at denne babyen skal komme ut på no vis
 
Fått time 8. Oktober, skulle pakke bagen. Jeg har jo fødselsangst, men jeg sa at jeg hadde hørt man ikke kunne bli satt igang pga tidligere keisersnitt. Det var visst ikke noe problem og jeg fikk time med en gang :eek: har så mye tanker rundt det at jeg skjønner ingenting... Kan ikke skjønne at denne babyen skal komme ut på no vis
Sånn var det ja. Jo man kan vel bli satt i gang men at de unngår diverse preparater eller noe. Men noe mer vet jeg ikke. Tror ikke du får drypp f.eks. som riestimulerende. Huff kan ikke være noe godt å gå med fødselsangst altså. Sender deg masse klem ❤️
 
Etter å ha fått beskjed om at han ligger i seteleie, kommer jeg ikke til å gjøre noe aktivt for å sette han i gang.
 
Back
Topp