Kommer dere til å fortelle kjønnet til noen andre eller holde det for dere selv?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Kommer dere til og fortelle kjønnet til andre (om dere får vite) ?
Eller skal dere ikke vite kjønn i hele tatt ?

Dere med eldre barn, hva gjorde dere i de svangerskapene ?

Vi har fortalt kjønn til de som spør, og vil gjøre det igjen:-)

Kommer nok til å fortelle om hvilket kjønn ja :-)

Sikkert vill fortelle det til de som spør :-)

vil helst ikke vite kjønnet denne gangen, for vil det kal være en overaskelse når babyen kommer ;) fikk vite kjønnet sist gang, å da sa vi det til de som spurte :P

Kommer til å fortelle kjønnet hvis vi får vite det ja :)

Etter ordinær UL har jeg offentliggjort graviditeten på facebook med kjønn med begge de to forrige :)

Har ikk bestemt oss for om vi skal fortelle det eller holde det hemmelig! Men har god tid til å finne ut av det da ;-)

Sist visste vi kjønnet og prøvde å holde det for oss sjølve. Men så skreiv vi på julegavene til niesene våre og nevøene; fra "oss" og lille guten i magen :) termin var i januar så dette var berre rett før.

Denne gongen skal vi også få vite kjønn og det blir ikkje hemmelig...eg er ikkje flink til det ;)

Sent from my LT26i using BV Forum mobile app

Vil vite kjønn, og tror neppe jeg klarer å holde det hemmelig i hvertfall! :-P Fikk vite sist også hva det ble, og det var ingen hemmelighet:)

Tror ikke noen av oss klarer å holde det hemmelig:p Å vi vil gjerne vite det!=)
Mamma MÅ vite det sier hun, for hun er "på stedet hvil" i strikkingen, har gjort ferdig det hun kan i hvitt, og nå venter hun på om det er rosa eller blå detaljer hehe<3

vet ikke om vi skal vite det selv en gang enda... det har ikke blitt diskutert så mye her hjemme heller :) jeg vet egentlig at samboeren vil vite, men jeg vil ikke vite.. og om vi får vite det, så troor jeg ikke jeg vil fortelle det til andre :)

Back
Topp