kommer den virkelig så tidlig? flere?

Tittenteia

Elsker forumet
Er 11+1 idag og har en tydelig kul på magen når jeg ligger. Den er rett under navlen. Flere som har det rundt denne tiden? Trodde ikke det kunne være babyen men sjekka med doppler og der var hjertelyden gitt. Utrolig:D er andre gangen jeg er gravid, så mulig det vises bedre andre gangen

Det sies at med nummer 2 så kan magen sees tidliger :)
Har andremann på vei jeg også,men føler meg bare feit og oppblåst nå,men gleder meg til livmoren kommer over skambenet :) så jeg får sikkelig kul :)

Jeg er 3. gangs gravid, og kjenner akkurat livmorens topp over skambeinet.

Går fortere når man har vært gravid før ja. Har synlig mage allerede og en liten bulk når jeg ligger. Sist fikk jeg ikke mage før halvveis:P

Jeg føler at alle kan se det allerde... De kan sikkert ikke det, men det har helt klart kommet en liten mage allerede! Og jeg er kun i uke 9, nesten bekymret for om det er flere der inne...

huff ja. Jeg klarer ikke skjule magen lenger, så nå har jeg begynt å gi litt blaffen. Skal fortelle det på jobb etter ei uke ferie som jeg starter i morra og familien får vite det i ferien så det er i grunn ikke så farlig heller. Har virkelig est ut på magen. Da jeg gikk med guttungen syntes det ikke før langt uti 2.trimester. Noe ligger i det at magen kommer fortere på nr 2 ja...  hjelp jeg kommer til å bli en nyttårsflodhest...

Får mage mye fortere når man har vært gravid før.. Men den stopper opp etterhvert da heldigvis

Jeg også merker at jeg har fått mage allerede. Men er noe med det å ha fått 1 gang eller flere før.

Jeg er 10 uker nå, og har allerde hatt noen kynnere/sammentrekinger.
Da viser livmora veldig godt, og er ca så stor som en appelsin...

Back
Topp