kommentering på fb

mammen t daniel

Gift med forumet
kommenterer du (dersom du har noe å si da) uansett hvem det er som har lagt ut? selv om du kanskje egentlig ikke kjenner personen det gjelder eller kommenterer du bare hos dem du føler du kjenner?

Nå har jeg bare personer på fb som jeg kjenner da!![8D][;)] Så ja jeg kan kommentere på alle[:)]

ORIGINAL: Delia

Nå har jeg bare personer på fb som jeg kjenner da!![8D][;)] Så ja jeg kan kommentere på alle[:)]

hehe, joda, men er jo forskjell på hvor godt en kjenner alle... har f.eks. bestekompisen min fra barneskolen på fb, men har vel ikke prata med han siden ungdomsskolen eller deromkring f.eks. (ja, jeg trenger å rydde opp i vennelista mi, meeen, gidder ikke[8D] sjelden jeg skriver noe som ikke tåler dagens lys anyway

Ja , jeg kommenterer uansett hvem det er så lenge jeg har noe på hjertet[8D]

ja, jeg kommenterer... HAr mange på vennelista jeg ikke har snakka med på mange år, men det er jo litt av sjamen med facebook da, at man kan få kontakt med gamle venner man ikke har snakka med på lenge osv [:)]

ORIGINAL: Drømmeren

Sign

Jeg har bare folk jeg kjenner på facebook jeg da, men jeg kommenterer ikke nødvendigvis hos alle nei, for det er ikke alle jeg har like god kontakt med. 

ORIGINAL: Drømmeren

sign, men de jeg har mindre kontakt med kommenterer eller laiker jeg noe som er stort f.eks at de har fått barn, gifter seg, bestod eksamen, eller hvis de sier noe jeg syns er morsomt eller noe annet som "klikker".

Back
Topp