Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Bare Kari
Blir så misunnelig på dere som har så fine hjem.. Jeg er veldig fornøyd med stuen vår.. Thats it.. Kjøkkenet, badet og soverommene er så stygge og skeive at man skulle trodd det var fattighus[X(] Kan ikke vente til å få meg en ordentlig jobb etter studier så jeg kan tjene litt penger så jeg får gjort det pent rundt meg.. Hater å ha det sånn vi har det nå..
ORIGINAL: Kakegakk
FruM, jeg synes soverommet deres er veldig flott jeg. Synes ikke det mangler noe der. Et soverom skal jo invitere til hvile og rekreasjon, og det syns jeg det gjør. [:)]
Og brudebilde på soverommet- så romantisk!
ORIGINAL: *FruM*
ORIGINAL: Bare Kari
Blir så misunnelig på dere som har så fine hjem.. Jeg er veldig fornøyd med stuen vår.. Thats it.. Kjøkkenet, badet og soverommene er så stygge og skeive at man skulle trodd det var fattighus[X(] Kan ikke vente til å få meg en ordentlig jobb etter studier så jeg kan tjene litt penger så jeg får gjort det pent rundt meg.. Hater å ha det sånn vi har det nå..
Man trenger ikke alltid så mye penger for å gjøre det pent!! [:D]
Jeg er student og mannen min har ikke den best betalte jobben, men det gjelder å finne gode løsninger og være kreativ! [:D]
Nå er det jo loppemarkedsesong og da er det jo SÅ mye fint å få tak i til en billig penge.
Ellers er MYE gjort med maling! [:)]
ORIGINAL: NkariOgSnuppa
Currrly: Nydelig soverom.. Hva heter fargen på veggen, og hvor er lysekrona kjøpt??[:D]
ORIGINAL: NkariOgSnuppa
Currrly: Nydelig soverom.. Hva heter fargen på veggen, og hvor er lysekrona kjøpt??[:D]
ORIGINAL: Bellsi
ORIGINAL: lille*frø
Så flotte rom!! Flinke interiørdamer her inne[;)].
stillig rom! Vi skal også ha en fondvegg med sort tapet - spent på hvordan det blir.. Men, jeg lurer på hvordan du har laget sengegavlen?? Er det sponplate inni..?

ORIGINAL: Bellsi
Så flotte rom!! Flinke interiørdamer her inne[;)].
stillig rom! Vi skal også ha en fondvegg med sort tapet - spent på hvordan det blir.. Men, jeg lurer på hvordan du har laget sengegavlen?? Er det sponplate inni..?
Jeg har brukt mdf inni sengegavlen, for jeg fikk en plate pappa hadde stående, men kan sikkert fint bruke sponplate[;)].
Først målte jeg opp hvor høy og bred jeg ville ha den, og siden jeg villa ha den ganske høy, laget jeg en ramme og ben i noen lekter som jeg skrudde fast i platen. nb: korte skruer som ikke går igjennom platen[;)].
Håper dette virker forståelig:
Etterpå tok jeg platevatt og stiftet tett i tett med stifter på baksiden. HUsk å stramme godt. Etterpå tok jeg det stoffet jeg ville ha ( i mitt tilfelle en gardin fra kid), å stiftet på baksiden. stram godt her og. JObb deg rundt på sidene, ikke ta en og en side om gangen, men jobb deg rundt, stram godt og ta hjørnene tilslutt.
Jeg har ikke skrudd den fast i veggen, men den står stødig bak sengen, siden sengen holder den inntil veggen.
Håper dette virker som en grei forklaring[:D].