Kommentarer

Er nok litt som ei nevnte over her at folk føler de må si noe når man sees, og da er det fort at magen er det mest opplagte :-) Har ikke noe å si om magen er liten eller stor, gravidmage er fint uansett! Og det eneste som betyr noe er jo at lille vokser og trives :-)

Det tror jeg og. Men det er lov å tenke seg om før man snakker.

Åjada folk kommenterer i hytt og pine og mener nok bare godt med alt, men kan bli litt lei. Har ei søster som har termin en mnd etter meg og hun har jo en ganske liten mage og da blir vi sammenlignet veldig. Folk glemmer vist at det er bare 18 mnd siden sist fødsel. Fikk også et spørsmål av min mor om hvor stor jeg egentlig hadde tenkt til å bli. Kjenner jeg fyrer inni meg :o Eller at folk antar at det nærmer seg termin :o

Kjenner jeg er lei, eller blir lei meg, av å få kommentarer på størrelsen på magen...

Spesielt det å bli sammenlignet med andre. Helt unødvendig. Ingen er like.

Blir bare mer irritert av å bli sammenlignet med personen som kommenterer, når de var gravide for ca 100 år siden. Tviler på at noen husker akkurat hvor stor gravidmage de hadde langt tilbake i tid, og i hvilken måned.

Burde bli sint, men kjenner at det faktisk går innpå meg.

Måtte bare lufte litt [emoji22]
Planlegg noe skikkelig frekt du kan svare tilbake. Om du ikke svarer det så tenk det iallefall. Det hjelper! You go girl!

Kjenner jeg er lei, eller blir lei meg, av å få kommentarer på størrelsen på magen...

Spesielt det å bli sammenlignet med andre. Helt unødvendig. Ingen er like.

Blir bare mer irritert av å bli sammenlignet med personen som kommenterer, når de var gravide for ca 100 år siden. Tviler på at noen husker akkurat hvor stor gravidmage de hadde langt tilbake i tid, og i hvilken måned.

Burde bli sint, men kjenner at det faktisk går innpå meg.

Måtte bare lufte litt [emoji22]
Sniker fra november og er helt enig :hungover: Jeg er visstnok også veldig stor. Hva er problemet til visse? Kommentarene har ført til at jeg føler meg veldig uvel med gravidkroppen min. Jeg er en normalvektig og ganske lav jente. Hvor ungen ligger i kroppen er vel ikke noe jeg kan noe for

Back
Topp