Kommentarer..

koalababy

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Juligull2021
Vil først og fremst ønske alle god jul og håper dere koser dere med de fantastiske magene:)
Etter lille julaftens julegrøt sammen min mor og svigers merker jeg litt på en «klump i halsen»,husker det nå veldig godt fra da storebror var i magen/ble født.. stolt viser mannen min fram 3d ul bilder fra igår..og ja,vet disse bildene kan se litt «rare»ut..MEN var bare ikke forberedt på kommentarer om at hun ser ut som en «inntørket sviske»,gammel kone under vann :/ ..flere som har opplevd ubehagelige kommentarer i svangerskapet? Nå må jeg bare «manne meg opp» til å ikke bry meg om folks kommentarer og meninger igjen..

Æsj så ekle kommentarer. Ser ikkje vitsen. Får mangen rare kommentarer på masse forskjellig med babyen & graviditeten merker eg. Rart ke folk kan gryta ut av seg [emoji50] sikker på at baby er nydelig. Me får prøva la sånt gå inn 1 øyra og ut det andre [emoji1] God jul [emoji319][emoji322][emoji16]

Så dårlig gjort. Folk må jo få mene hva de vil. Men mormor var et klokt og dannet menneske. Og hun sa bestandig: Har du ikke noe pent å si. Hold kjeft. Og det synes jeg folk burde følge.

Så utrolig lite hyggelig!! Noen burde lære seg at om man ikke har noe hyggelig å si kan man heller holde munn..

Uff, det hørtes virkelig ikke noe trivelig ut.. Skjønner godt at du reagerer! Veldig unødvendig..

Back
Topp